Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:49 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes i at jeg have på min side?

Hvad synes i at jeg skal have på min hjemmeside? Jeg har ikke lavet den endnu.. Men det skal jeg til og igang med, det er derfor at jeg gerne vil have nogle forslag :p)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 23:50 #1
Hmmmm....
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 23:50 #2
Jeg synes du skal få noget på din side, som andre ikke har på deres.. Noget specielt.. F.eks : et rigtig fedt logo, fedt design osv....
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:52 #3
Hmm... Ok.. SKal prøve :o)
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:52 #4
Ser lige om der er andre som der har et forslag inden jeg accpterer....
Avatar billede robin-steen Nybegynder
09. marts 2001 - 23:55 #5
hvordan vil du lave din hjemmeside? HTML eller Flash? hvis du laver den i html synes jeg du skal lave den i tables og hvis du laver den i flash skal du sørge for at lave nogle fede animationer. hvad skal der være på din hjemmeside?
Avatar billede matric Nybegynder
09. marts 2001 - 23:55 #6
lav en side om alle dine venner på eksperten.dk.. hehe..
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:55 #7
Nå........ Det er der åbenbart ikke ?!
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 23:56 #8
Jeg syns at du skal have en side hvor man kan downloade et Høj hus og måske en bil med benzin *g*
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:56 #9
robin-steen - Det ved jeg faktisk ikke helt :o(
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:57 #10
matric - Jamn, så ville siden jo blive keeedelig......,............
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. marts 2001 - 23:57 #11
Jeg synes klart at du skal lave en side hvor mange kan sende SMS\'er og læse vittigheder. Et par gode javascripts fejl skal du heller ikke glemme!! Nå ja og så lige nogle animerede ikoner!
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:58 #12
matric - For jeg har nemlig ingen venner på eksperten.dk ;o(
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:58 #13
Snøft.....
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 23:59 #14
Jeg mente det sq´
Avatar billede tumle Nybegynder
09. marts 2001 - 23:59 #15
Razzer - Det har næsten alle sider jo :o(
Avatar billede tumle Nybegynder
10. marts 2001 - 00:00 #16
blood - Det kan jeg da ikke bruge til noget *G*
Avatar billede tumle Nybegynder
10. marts 2001 - 00:00 #17
*g*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. marts 2001 - 00:00 #18
tumle :

Mit indlæg skulle nok ses fra den sarkastiske side...
Avatar billede robin-steen Nybegynder
10. marts 2001 - 00:01 #19
lav en hjemmeside om dine interesser eller om nogle vilde fester med snapshots af dine stive venner... jeg synes det er vigtigt du ikke putter for meget unødigt tingel tangel på din hjemmeside og hold den i nogle bestemte farver!!! jeg synes det bliver for uoriginalt hvis der kommer for mange farver oven i hinanden. det skal også være nemt at se hvad man skal trykke på for at se det man ønsker... hvad kunne du forstille dig du ville lave en hjemmeside om?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
10. marts 2001 - 00:01 #20
tumle :

Har du ikke noget at lave en side om så lad være med at lave en side. LAv kun en side hvis du har noget fornuftigt at lave en side om.
Avatar billede tumle Nybegynder
10. marts 2001 - 00:02 #21
robin-steen - Ok....... *S*
Avatar billede tumle Nybegynder
10. marts 2001 - 00:03 #22
Razzer - Ok-....
Avatar billede tumle Nybegynder
10. marts 2001 - 00:04 #23
Slut prut *G*
Avatar billede matric Nybegynder
10. marts 2001 - 16:06 #24
hehe.. alligevel lidt utroligt at tumle accepterede azzer\'s svar.. det er sindsygt så mange der har lavet disse ens sms/flash/alt-muligt sider..