Avatar billede fyrbakken Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:32 Der er 7 kommentarer

Outlook Express: Brevpapir ændret efter opdatering af Windows

Efter at have installeret Windows XP Service Pack 2 er der sket det, at mit logo (eller top) i brevpapiret er ændret således, at navn etc. er uforandret, mens billedet, som var en del af "hovedet", er erstattet af en firkant med en mindre firkant med et kryds indeni.

Hvad kan jeg gøre for at rette dette?
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2004 - 18:20 #1
nok fordi at det billed du har haft der er forsvundet!
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2004 - 18:20 #2
ellers klik lige oppe over "tekst" feltet også få den til at hente billeder.
Avatar billede fyrbakken Nybegynder
29. oktober 2004 - 20:34 #3
Nej. Det virker ikke. Jeg har prøvet utallige gange og på forskellige måder på at få billedet med, men den eneste mulighed, jeg nu ser, er at vende tilbage til Windows, som det var, før jeg installerede Service Pack 2.
Er der andre, som evt. har et godt råd?
Avatar billede milter Ekspert
29. oktober 2004 - 21:07 #4
Jeg har ikke selv XP2 installeret, men jeg kunne forestille mig, at XP2 ikke vil tillade åbning af den filtype, som dit billede er. Prøv at kigge i OE > Funktioner > Indstillinger > Kig i alt, som har med sikkerhed at gøre.
Avatar billede fyrbakken Nybegynder
30. oktober 2004 - 11:29 #5
Har forsøgt dette uden held. Har nogen et andet bud på en løsning? Jeg kan godt sende billeder pr. mail, men ikke det billede, som indgår i brevpapirets hoved.
Kender nogen evt. en mulighed for at rette henvendelse til Windows?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. oktober 2004 - 23:12 #6
Dit problem + løsning er beskrevet her:

http://support.microsoft.com/?kbid=878461
Avatar billede vejmand Juniormester
01. november 2004 - 23:50 #7
Er der nogen speciel grund til du ikke lukker dine spørgsmål?