Avatar billede puter_phill Juniormester
29. oktober 2004 - 15:21 Der er 4 kommentarer

Fokus i 'url-feltet'

Hej, jeg leder efter 2 ting, en keyboard genvej til at fokusere i 'url-feltet' så man hurtigt kan skrive en ny adresse. Og en html stump der automatisk fokusere i 'url-feltet'

no. 2 skal bruges til intern startup-hp

på forhånd tak pu_fi
Avatar billede hmortensen Nybegynder
29. oktober 2004 - 15:34 #1
I IE og FireFox kan du bruge alt+d
Avatar billede puter_phill Juniormester
29. oktober 2004 - 16:12 #2
-bruger også firefox, så det er en hjælp, men jeg mangler stadig til konq. og i html form
Avatar billede puter_phill Juniormester
29. oktober 2004 - 16:58 #3
fandt ud af at man kunne bruge 'f6' så mangler jeg bare:
etellerandet: <a>type the key 'f6' automaticaly</a> af en eller anden art??
Avatar billede olebole Juniormester
02. november 2004 - 22:31 #4
<ole>

Du har heldigvis ingen mulighed for at simulere et tastetryk i JavaScript - så det kan du ikke løse  :)

/mvh
</bole>