Avatar billede bugge Nybegynder
09. marts 2001 - 23:38 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

er min side og min musik god nok?

hvad skal jeg gøre for at gøre http://www.topperen.subnet.dk bedere? kan jeg gøre den bedere? hvor kan jeg få mere musik?(ikke mp3) skriv til mig.
Avatar billede netsrac Praktikant
09. marts 2001 - 23:42 #1
Fjerne den sindsyge alert som popper op hver gang man går over et billede!
Avatar billede netsrac Praktikant
09. marts 2001 - 23:42 #2
Om jeg vil ind ? Ja gu vil jeg det ellers havde jeg ikke tastet din adresse.
Avatar billede laserzap Nybegynder
09. marts 2001 - 23:44 #3
Hvad jeg synes:

-Du har nogle alert bokse til at starte med, dem kan jeg absolut ikke li\' !
-Når man går over logoet, kommer der endnu en alert box, hvor der bare står \"mit logo\", det kan jeg hellere ikke li\' !

Så i dele taget, synes jeg ikke siden er noget at samle på. Det eneste der er der, er et par billeder, noget musik og en form, hvor man kan sende en email !

Karakter:
5@13
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 23:44 #4
Den er sej nok, men der går rigtig lang tid før den har hentet wave filerne :o(
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2001 - 23:45 #5
A Runtime Error has occurred. Do you wish to debog?
Line 173
Error: Expected \';\'

og A runtime Error has occurred.
Do you wish to Debug?

Line: 283
Error: Expected \';\'

Ikke meget musik at bedømme på.  Pas på med musik på webstedet. Copydan er klar til at melde en for det musik, man også selv har lave.
Avatar billede bugge Nybegynder
09. marts 2001 - 23:45 #6
så er det slettet......
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. marts 2001 - 23:46 #7
MØG SIDE!!! Ikke nok med jeg har hovedpine og dine latterlige alerts nu så fik dine javascripterrors også min computer til at dykke!!!

Absolut intet positivt på den side ud over forsøget...

03@13
Avatar billede webmasterdk Praktikant
09. marts 2001 - 23:46 #8
jeg ville fjerne musikken da den ofte blive irriterende efter et par minutter!, og så ville jeg fortælle andre hvodan du fik så meget info om deres pc! :-)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. marts 2001 - 23:47 #9
ja havde min computer ikke dykket på din side så havde du fået en lang og bedre kritik og jeg havde fået point, men nu må du nøjes med tilsvining!
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2001 - 23:48 #10
Hømm du har vist været på besøg medie biblioteket på din PC\'er. Hvad mon bill siger til det?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
09. marts 2001 - 23:50 #11
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

Hjææææææææææææææælp det er da den værste gang lort jeg i lang tid har set på nettet!!!!!
Avatar billede bugge Nybegynder
09. marts 2001 - 23:51 #12
okok........min side er dårlig, det er fattet...... men jeg er altså kun 11 =)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
09. marts 2001 - 23:53 #13
bugge :

Well... jeg ved godt jeg var hård ved dig, men hvis man \"mess\'er\" med min computer så \"mess\'er man med mig :-P
Avatar billede bugge Nybegynder
09. marts 2001 - 23:57 #14
webmasterdk.....jeg har bare brugt et javascript=)

Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 00:07 #15
Meget undskylde, men jeg var brugte de første 15 sekunder efter jeg var kommet ind på at klaske mig på lårene af grin - det er nok den mest herregrimme side, jeg længe har set - tilføjede den straks til foretrukne, hvor den ligger trygt og godt sammen med Allans Webdesign - ham husker vi vel alle sammen...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:10 #16
Jeg vil sku\' gerne se allan\'s Webdesign??? *GGG*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 00:12 #17
Techno_dk >> Aldrig set den??? Du har virkelig mistet noget i din opvækst - bugge, følg med her - du kan virkelig lære noget *lol* - finder den lige...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:13 #18
Kan vi få en adresse eller hva\'??
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 00:18 #19
Der var den:
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/frames.html

Bør indtages i små doser!!! *Lol*
Avatar billede techno_dk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:25 #20
Min internet explorer gik sku\' ned pga. den side *LoL*
Avatar billede techno_dk Nybegynder
10. marts 2001 - 00:26 #21
SUPERTRONIC - DESIGN DER SES!!!

Der er mange firmaer der slet ikke har en hjemmeside selvom internettet er meget vigtigt. Der er også mange firmaer som har en dårlig hjemmeside hvor man ikke kan finde de oplysninger man skal bruge.

Jeg (Allan hvis du skulle ha\' glemt det *S*) har startede mit eget firma som hedder Supertronic. Jeg arbejder sammen med en ven der hedder Erik som jeg mødte på et aktiveringstilbud i sommeren 98, han ved rigtig meget om internet. Vi tilbyder at lave hjemesider for firmaer uden at det skal koste en formue. Flot design er nemlig ikke det samme som dyrt design... *S*

Indtil vider har jeg ikke lavet nogen proffesionele sider men du kan jo kigge dig omkring på min hjemmeside hvis du måske har lyst til at hyre mig, jeg har lavet det hele selv.

DU KAN SENDE MIG EN MAIL HVIS DU ER INTTERESERED SÅ VIL JEG KONTAKTE DIG KLIK HER FOR AT SENDE EN EMAIL:

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 00:31 #22
Og det der fuldender hans side, hvor han udbyder webdesign, er billedet der mangler i toppen *LOOOOOOOL*
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
10. marts 2001 - 01:12 #23
LOL da. Allans Webdesign. Er den side lavet i alvor???
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
10. marts 2001 - 01:39 #24
\"For at komme på IRC skal man bruge et IRC program, jeg bruger et der hedder mIRC som er det bedste der findes.\"

lol igen :)
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
10. marts 2001 - 01:42 #25
Ej. Sorry. Det var ikke meningen at jeg ville sige noget ondt om nogen. Jeg har bare ikke moret mig så meget over en hp før...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
10. marts 2001 - 01:46 #26
Orrk - du skal da ikke undskylde dig - Allan\'s webdesign blev aktuel her på Eksperten for et års tid siden... Ingen har nogensinde været i kontakt med ham, så vidt jeg ved.
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. marts 2001 - 15:41 #27
Det kunne være ekstrem sjov hvis han vandt \"det gyldne @\".
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
14. marts 2001 - 19:09 #28
Tommyf >> Det er da meget sandysnligt - husk nu, at vi er Verdens førende IT-nation ;-)