Avatar billede hello2all Nybegynder
29. oktober 2004 - 02:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kender du Asus M2400N

Hejsa.

Er der nogle af jer derude som kender den bærbare pc "Asus M2400N"?

Så ville jeg nemlig gerne høre jeres anbefalinger hvis man selv skulle være interesseret i at købe den.
Det er måske især grafikkortet som jeg umiddelbart er nervøs for.
Ikke at jeg skal spille spil men bare til almindelig brug som videoklip, dvd og andet.
Avatar billede espersen Novice
29. oktober 2004 - 09:02 #1
jeg har været meget tæt på at købe den ;o)

det er jo en kanon lille fin maskine på kun 2,2 kg (og et fedt design) - grafikkortet er ok til mindre opgaver - tror at dit brug vil være ok.
En af de ansatte hos m-e.dk har den selv og han berettede om rigtig fin batteritid, fin performance ifht. DVD - han kunne køre længe på en opladning
Avatar billede hello2all Nybegynder
29. oktober 2004 - 18:33 #2
det lyder da ok og var også min umiddelbare opfattelse men ville gerne høre fra en som har købt den. Og måske også en som kender et sted i storkøbenhavn som har den på lager.
Avatar billede hello2all Nybegynder
09. marts 2005 - 20:12 #3
luk