Avatar billede zeon Nybegynder
09. marts 2001 - 22:28 Der er 8 kommentarer

BB ?

Undskylder mange gange mit spørgsmål, men jeg har altså ikke været hjemme de sidste 2 timer.

Er der nogen der har sagt noget til Anja siden hun sidder ude i haven og græder snot ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. marts 2001 - 22:29 #1
Det er der sikkert...
Da jeg læste BB-siden engang, kunne man læse nyheder dage tilbage..
Måske en ide? *gg*
Avatar billede netsrac Praktikant
09. marts 2001 - 22:29 #2
*lol* Du er jo besat *G*
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. marts 2001 - 22:29 #3
Yes, sagde hun skulle komme iseng det var LANGT over hendes sengetid...

Men det ville hun ikke, så snakkede hun noget om at... Tja.. fik ikke lige fat i det, men spørg hende selv.
Avatar billede kapla Nybegynder
09. marts 2001 - 22:31 #4
Prøv at se om de har skrevet noget om det på http://www.bigbrother.dk/frameset.html
Avatar billede annikadk Nybegynder
09. marts 2001 - 22:33 #5
Det er da ikke værre end at svigerinden ringer hertil for ikke at falde i søvn i reklameblokkene i baren... for at få hele mandags-showet med

DAMN jeg har uro i kroppen, er hjernedød og træt, ukoncentreret osv i aften..

Tror snart det er sengetid her for idag :O(
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. marts 2001 - 22:33 #6
BB = bigbrother *lol*  Ser sq for lidt tv..

Nå men så noget om at der blev farvet hår.. mener at det var i det program... Så lige en lille artikkel i EB. prøv at købe den i morgen..
Avatar billede kapla Nybegynder
11. marts 2001 - 17:10 #8
Lukke Spørgsmålet??
(•••kapla0•••)