Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
28. oktober 2004 - 22:34 Der er 28 kommentarer og
2 løsninger

xp driver installe fejl

jeg har et Belkin 11Mbps Wireless Notebook Network Card  men jeg skal installere en Realtek Driver da jeg skal installer et program der hedder AiroPeek NX, men den driver de skriver at der skulle virke sigder min windows xp home "den angivene placering indholder ikke oplysninger om dit hardware" hvad gør jeg forkert ??? den driver som jeg downloader ligger her http://www.wildpackets.com/support/hardware/ap_realtek_driver
Avatar billede zenze Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:02 #1
I Win2000 installerer du driverne før netkort - i WinXP sætter du netkortet i og lader XP finde det.
På den medfølgende driver-CD burde der være autorun, som kører ind og giver dig valget mellem at installere eller lade være. Virker din autorun ikke,kan du helt sikkert klikke på en exe-fil på CD-ROMMEN.
Avatar billede kenp Novice
28. oktober 2004 - 23:05 #2
Du kan ikke idnstallere realtek driverne til et belkin wireless netkort! du skal bruge de drivere du kan finde hos belkin.com (og XP har faktisk driverne til Belkins netkort mener jeg at kunne huske)
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:31 #3
ja det er nemt nok men de driver som skal bruges til det ovreståne program kræver en en driver som ikke vil installeres og jeg håbet der var nogle der kan finde ud af svaret :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2004 - 23:34 #4
Det er ikke programmet man vælger driver til - det er hardwaren.
Avatar billede halifax Nybegynder
29. oktober 2004 - 02:35 #5
Problemet er at programmet kun understøtter et begrænset antal NIC's. I nedenstående, ellers positive test fra juni 2002, er  Realtek end ikke med endnu. Og din Belkin mangler tilsyneladende d.d. stadig

At the time of my testing, AiroPeek NX was capable of interfacing with the following network cards:

3Com AirConnect 11 Mbps DSSS PC Card
Cisco Systems 340 or 350 Series Wireless LAN PC Card
Intel PRO / Wireless 2011 LAN PC Card
Nortel Networks e-mobility 802.11 PC Card
Symbol Spectrum24 11 Mbps DS PC Card
Lucent/Agere ORiNOCO PC Card
AiroPeek NX supports a LIMITED set of cards because of the time involved with adapting and qualifying specific vendor drivers
Avatar billede halifax Nybegynder
29. oktober 2004 - 03:10 #6
Sørme jo. Under Supportet hardware står
Belkin 11Mbps Wireless Notebook Network Card

og ud for dette står: Download Realtek Driver
This Realtek driver was tested by WildPackets on the following adapter:
Realtek RTL8180 Wireless LAN miniPCI NIC (A reference design adapter not available on the market for retail sales), samt

The Realtek driver should support the following adapters (not yet tested by WildPackets):
Belkin 11Mbps Wireless Desktop Network Card (F5D6001 version 3 only)
Belkin 11Mbps Wireless Notebook Network Card (F5D6020 version 3 only)

1. Altså ikke testet af WildPackets, og
2. Er dit Belkin et af de to ovennævnte
3. Hvis så - har du læst installation instructions?

Hvis dit Belkin ikke er et af ovennævnte to, må du indtil videre opgive det.
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
29. oktober 2004 - 21:56 #7
mit kort er f5d6001 v3 og jeg har kørt efter hele instructionen og nej den skriver  "den angivene placering indholder ikke oplysninger om dit hardware" god nok kom jeg til at skrive at jeg havde et Belkin 11Mbps Wireless Notebook Network Card (F5D6020 version 3 only)
men jeg har alsår et Belkin 11Mbps Wireless Desktop Network Card (F5D6001 version 3 only) og jeg har stadigvæk samme problem
Avatar billede zenze Nybegynder
29. oktober 2004 - 22:03 #8
Avatar billede zenze Nybegynder
29. oktober 2004 - 22:05 #9
... og vælg den fremgangsmåde, jeg skitserede i mit første indlæg.
Avatar billede zenze Nybegynder
29. oktober 2004 - 22:29 #10
RETTELSE! Uanset om det er Win2000 eller WinXP, så installerer du software'n først. Det er hvad der står i manualen. Læs den lige først, så du kan se, hvordan du fortsætter installationen efter du fysisk har sat kortet i.
Avatar billede zenze Nybegynder
29. oktober 2004 - 22:31 #11
Avatar billede zenze Nybegynder
29. oktober 2004 - 22:37 #12
Husk selv at lægge et svar inden du giver point. Tag selv de 150, så vil jeg med glæde modtage de 50.
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
30. oktober 2004 - 00:32 #13
Den beskrevne måde er afprøvet ved gentagne test, Belkin driverne til dette kort må afvises som ikke virkene!
Avatar billede zenze Nybegynder
30. oktober 2004 - 15:46 #14
Lad bare "sweetmeinert" svare for sig selv, - eller er "krasmussen2" og "sweetmeinert"  måske samme person med to brugerprofiler?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2004 - 16:47 #15
Tjah....
krasmussen2 har jo intet med spørgsmålet at gøre, så kan ikke se hvordan han kan vide om det virker...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2004 - 16:47 #16
eller hun...
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
31. oktober 2004 - 09:03 #17
for at forklare hvem krasmusssen2 er han en min venner som har haft min pc nede hos sig så der for
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
31. oktober 2004 - 09:07 #18
ups glemte at sige at ovreståne svar om belkin driver at de virker på hardware men nu kan jeg ikke bruge det program som jeg snakket og det var hele pointede idet
Avatar billede zenze Nybegynder
31. oktober 2004 - 11:04 #19
Pointoverførsel? - Pas på at der ikke kommer en coadmin forbi, for så er du udelukket fra eksperten.dk!
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
31. oktober 2004 - 16:59 #20
zenze hvad er pointovreførlse jeg delte bare pointe tildem der svaret da jeg ikke fik det rigtige svar
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:08 #21
Jeg har det samme kort!!!!
Og jeg er IKKE sweetmeinert.
Denne driver fra Belkin virker ikke med prg: AiroPeek NX
heller ikke den fra AiroPeek NX hjemmeside.
Men hvis du kun brokker dig for at få point, afstår jeg da gerne fra at få dem!
Avatar billede zenze Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:15 #22
Du har glemt at underskrive dig, da du uddelte negativ karma til mig, men måske er du i tvivl om hvad du skal underskrive dig med;0)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2004 - 18:18 #23
;D
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:36 #24
Hvem giver negativ karma? og så er det ikke pointoverførsel!
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:38 #25
ups, glemte underskrift ;-)
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2004 - 00:38 #26
krasmussen2 / sweetmeinert : Forklar så lige hvorfor begge brugere har været logget ind fra samme computer.
Avatar billede sweetmeinert Nybegynder
02. november 2004 - 14:55 #27
du må være dygtig for det første boer jeg kbh amt og krasmussen2 bor roskilde amt men ja jeg har været logget på fra hans pc nogle gange men det kan jeg ikke se hvad det har med point ovreførlses og som sagt jeg mener at jeg har ret til at dele point med dem som har svaret siste og jeg fik ikke det svar jeg spurgte om og jeg mener at vis som jeg kan ser at du er CoAdmin kan du også se at jeg ikke pointovre  jeg har snakket  med krasmussen2 om den og han syndes at jeg skal ha mine point tilbage fra begge 2 da jeg ikke har fået et svar fra nogle og jeg vil gerne vide hvordan jeg for efter tiden lukker et spørgsmål nå jeg ikke får et svar så jeg ikke bliver beskyldt for pointovreførlse  og jeg må sende en mail til ham der ejer experten og forklare min uskyld
Avatar billede zenze Nybegynder
02. november 2004 - 15:38 #28
Nu ser jeg kun frem til at "krasmussen2" kommer med en kvalificeret bortforklaring. Evt. at han sender sit indlæg fra sin 13-årige far i Frederiksborg Amt. Det går aldrig godt, det her!
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
02. november 2004 - 16:18 #29
Yahoo, muderkast.
Hent dine ekspertpoint : http://www.eksperten.dk/spm/557171
derefter slettes min konto. denne form for eksperthjælp fås i børnehaven.
Hvis det er muligt, så lad være med at genere andre mennesker med din viden, den kan undværes.
Avatar billede krasmussen2 Nybegynder
02. november 2004 - 16:19 #30
Jeg glemte, Jeg behøver ikke at skjule mig bag falske IP adresser. Jeg har min egen.