Avatar billede jens99 Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:00 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Virus scannere ONLINE

Hvor finder jeg virus scan online hvor jeg kan scanne min comp for virus og andre ting.?

Kender godt..
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Men lidt flere tak!
Avatar billede dknsj Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:02 #1
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:03 #2
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:04 #3
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:07 #4
Jeg vil da heller ikke undlade at henvise til denne - http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Hent den > genstart i fejlsikker tilstand > kør den og vælg alt det du kan i opsætningen, så den skanner mest muligt.
Avatar billede c-holst Novice
28. oktober 2004 - 20:12 #5
her er en nydelig samling online værktøjer. til mange formål.

også nogle simulerede angreb, så du kan teste din sikkerhedskonfiguration.

sørg for, at have en fast AV program, og supler med online

må vi høre lidt om, hvad dine behov er, eller er det bare et generelt spørgsmål.

ud over onlineværktøjer, findes der også en række "engangsværktøjer" som du henter bruger og glemmer, sagt lidt kontant
Avatar billede c-holst Novice
28. oktober 2004 - 20:13 #6
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:03 #7
Tak for point *S*
Avatar billede jens99 Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:23 #8
Så lidt
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:29 #9
Ja *GG*
Avatar billede c-holst Novice
29. oktober 2004 - 08:38 #10
mange bække små*G* fik du hvad du kom efter
Avatar billede c-holst Novice
31. oktober 2004 - 12:02 #11
Så er mwav testet på min maskine. Se godt ud, og fandt også noget der ikke var en virus.
6,55 mb er meget, og kan fx ikke være på en diskette, som stinger og avast multifjerner. men til gengæld der det ud til, at den scanner for mere, og indeholder flere funktioner
Avatar billede victor-1 Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:37 #12
Den er en kanon-scanner, men bør køres fra fejlsikker tilstand mens netværkskabel er fjernet fysisk fra computeren *S*

(det sidste fik jeg deværre ikke med da jeg linkede til den længere oppe - det beklager jeg)

Kan supplerende oplyse at den bliver opdateret hver eneste dag og derfor bør hentes i sidste nye version, hver gang man ønsker at gøre brug af den.