Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:01 Der er 22 kommentarer

200 til en der kan hjælpe!

HJÆLP!!!!!!!!
Jeg har fået et stort proplem!!
Internet Explore kan ikke hente ting fra internettet?!!??!
Hvordan er dette gået til?!!?
HJÆLP MIG!!! Jeg giver 200 til en der kan hjælpe mig!
Jeg kan sige at når den skal til at downloade går den bare hen til en side hvor der står: (Forbudt)
{{Dct}}
Avatar billede jens99 Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:02 #1
Nok fordi du ikke har adgang til at hente det, eller fordi du prøver at hente fra en mappe som har access denied. ELLEr, fordi den ikke virker.
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:11 #2
Jammen det er alle steder! Lige meget om det er på microsofts hjemmeside eller en anden! Så hvad skal jeg gøre?!?!?!?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:13 #3
Har du installeret sp2? Kommer der ikke sådan en ekstra menu oppe for oven ?
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:15 #4
1.kan du gå på internet sider uden problemer ?
2. er computeren opdateretr med SP2 ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:21 #5
--> En menu som denne: www.bokaj.dk/eksperten/555575.jpg  ??
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:26 #7
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:31 #8
1. Jeg har ikke sp2 den kan jeg ik få...
2. Kan godt gå på internet sider uden proplemer
3. Kan godt hente ting hvis der er dirkte link til fil navnet. MEN kan ikke hvis den skal igennem en database eller ikke har dirkte link...
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:32 #9
P.S.
Nogle programmer og spil kan ikke køre når der er sp2 på ens pc...
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:33 #10
4. Og nej jeg har ikke den ekstra menu
Avatar billede area48 Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:34 #11
Prøv evt. at hente Mozilla Firefox og se om den ikke tillader at du kan downloade...
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:35 #12
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" - anvend

Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standarniveau, ( hvis knappen er grå, så er standard aktiv) - anvend / OK
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:42 #13
Til area48: Har hentet Mozilla men den vil ikke start så vil helere bruge ie...
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:43 #14
Til haverslev: det virkerede ikke men et par ting blev der rettet på!
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:44 #15
Hent og installer programmet Spybot:
http://www.safer-networking.org/en/download/index.html
og opdatere det, kører programmet ved at klikke på "Check for problems". Den finder helt sikkert en del "snavs", hvis det er første gang, det bliver kørt på pc`en.

Det Spybot finder af "snavs", klikker du på "fix selected problems", klik "Yes" og der vil komme grønne flueben udfor hver enkelt linie, efterhånden som den "fixer" dem.
Der kommer så en boks "XX antal fixed" - Klik OK.
Herefter klikkes på knappen "Immunize" i venstre side, og den checker alle "bad products", klik på "+ imunnize", og du kan lukke programmet spybot.
Avatar billede dct Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:47 #16
Øm... en ting! Jeg har et program ved navn Spy sweeper og... skal jeg ikke bare tage en scan med den i stedet for?
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:51 #17
jo, men de kan godt "fange" lidt forskelligt, men prøv bare. ;)
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:55 #18
hvis spysweeper bliver ved med at finde de samme ting, blot med nye numre, så skal vi over og køre en HiJackThis?
hent Hijackthis her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Derefter udpakker du Hijackthis og smider filen i en mappe, oprettet kun til den. Kør filen, scan, save log og kopier hele logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv i Hijackthis,
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:56 #19
Jeg havde et nogenlunde lignende problem på et tidspunkt og da valgte jeg at afinstallere spysweeper hvorefter problemet blev løst.
Værd opmærksom på de forskellige indstillinger programmet har da jeg mener at huske at der var flere muligheder for fejlmarkeringer og som blokerede internetadgangen.
Avatar billede haverslev Novice
28. oktober 2004 - 19:58 #20
jeanette18 > Fint, godt at få det med ;)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:02 #21
:)
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2004 - 13:43 #22
Virker det ??  - lægger et svar ;)