Avatar billede ponylover Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:51 Der er 5 kommentarer

Hjælp til logo.

Hej Alle sammen!

Jeg skal bruge lidt hjælp til det her logo.

http://www.dkhs.org/upload/incoming/cartoons.gif

Hvis der er en der ude der kan ændre "Cartoons" til Casper ville det være rigtig fedt!!!!

Ps. For Life skal også væk :D
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 14:06 #1
Jeg ved ikke om fonten der bruges var essentiel, ellers har jeg lavet et forsøg:
http://pacroon.dk/projects/casper.png
Avatar billede ponylover Nybegynder
28. oktober 2004 - 14:14 #2
Det ser rigtig fedt ud, men kan du evt. lave det lidt mere kantet og med grå skygge?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 14:23 #3
Jeg er ikke sikker på hvordan du vil have det.. men jeg har prøvet noget.. tjek linket :)
Avatar billede ponylover Nybegynder
28. oktober 2004 - 14:28 #4
Kan du ikke prøve at få det lidt mere firkantet, men stadig lidt op og ned...
Avatar billede ponylover Nybegynder
28. oktober 2004 - 16:13 #5
Lille rettelse Bæveren på logoet skal også væk og skiftes ud med en computer..