Avatar billede stoffer82 Nybegynder
27. oktober 2004 - 22:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

att phatlasse

Kommer din side op igen?
Kan se du har lagt den op et nyt sted, men herfra virker den ikke.
Der er jo god hjælp til video :)
Avatar billede kenp Novice
27. oktober 2004 - 22:55 #1
Han køre det hvis hjemme fra sig selv! han ahr vel fået pillet lidt for meget siden det ikke er online!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 11:36 #2
Kan se du har lagt den op et nyt sted, men herfra virker den ikke. >> Hvor er det henne ? :-)

Korrekt - siden kører ikke i øjeblikket. Siden er hostet på min egen server, men pga. af defekt bundkort og disk, står den stille. Er samtidig ved at bygge et kosteskab om til serverrum, så lige så snart det er færdigt, kommer siden op og kører igen. Men indtil da, kan du jo bare spørge her på E. Her findes skam også andre med bred viden inden for videoredigering....
Avatar billede kenp Novice
28. oktober 2004 - 11:49 #3
phatlasse ->mangler du plads til at køre det på midlertidigt? (og hvad kræver det)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 14:49 #4
kenp >>
Det kører på en Apache2 med PHP og MYSQL.
Men jeg har lavet så mange små tilretninger på server/Apache for at få det til at spille (er ikke verdens bedste hjemmeside bygger :-) ), så jeg tvivler på at det bare er lige til at smide på en anden server.

Men eller tak for tilbuddet - det var pænt af dig :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 14:50 #5
Og regner forøvrigt heller ikke med at der går meget mere end en uge... :-)
Avatar billede kenp Novice
28. oktober 2004 - 16:58 #6
*SS* ok, jeg kørte bare win2k iis med php og mysql selv hjemmefra. men ja det er jo ikke altid bare til at flytte.
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
29. oktober 2004 - 19:13 #7
tak, så ser jeg da frem til den kommer op igen :)