Avatar billede hilfe Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ændre ntoskrnl.exe til en ntoskrnlSP2.exe

Jeg har lige opgraderet til SP2. Før den blev installeret havde jeg nogle bootscreens, som jeg gerne vil kunne bruge igen. Problemet er bare at det kan jeg ikke da de ikke er til SP2. Nu er mit spørgsmål så:
Hvordan ændre jeg ntoskrnl.exe-filen så den virker med SP2 (ntoskrnlSP2.exe)?
Avatar billede sturman Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:02 #1
there is a program here that can make and convert bootscreens from SP1 to SP2

http://themes.belchfire.net/~userxp/indexlbr.htm
Avatar billede hilfe Nybegynder
29. oktober 2004 - 15:33 #2
Den virker ikke
Avatar billede sturman Nybegynder
01. november 2004 - 11:19 #3
try doing it manually with this guide http://themes.belchfire.net/index.php?showtopic=9001
Avatar billede hilfe Nybegynder
15. april 2006 - 12:55 #4
Jeg kunne ikke helt finde ud af det, men du får point for at have tålmodighed til at vente så lang tid-