Avatar billede digilsd Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:36 Der er 4 kommentarer

Geeforce spørgsmål

Er det muligt at opgraderer rammen på ens geeforce 5200 grafikkort eller skal man købe et helt nyt kort for at få rammen op?

Hvis det kan hjælpe nogen har en Dell inspiron bærbar.
Avatar billede mushkin Nybegynder
27. oktober 2004 - 18:15 #1
Nej du kan ikke købe flere ram til grafikkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2004 - 20:14 #2
Og du kan heller ikke købe nyt kort, da grafikkortet sidder fast på bundkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. oktober 2004 - 20:14 #3
(de´t er forresten ikke et kort, men en chip ;))
Avatar billede mushkin Nybegynder
27. oktober 2004 - 20:29 #4
Hov, havde jeg ikke lige fattet.

Hvis det er delt ram, kan han vel egentligt godt.. eller hvad? De bliver jo bare delt fra systemhukommelsen.
Bare en tanke.. det med bærbar skal jeg nok holde lave profil med, ikke lige min stærke side.