Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

utydelig skrift

Jeg har lige fået min nye bærbar. problemet er at skrifttypen er tykker det vil sige den er tykker men jeg synes at man skal forkusere mere på skriften for at se den og det får man ondt i hovedet af... jeg har en anden bærbar fuldstændig magen til og det er skriften tynd og tydelig og mere overskulig.... hvad gør jeg for at lave skriften og på computeren... håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe migutydelig skrift.... på forhånd tak...

knus Myheart
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 16:16 #1
Behøver lidt info:
1.er det skriften på ikoner ?
2.er det tekst i selve windows ?
3.er det tekst i word ?
4.Andet?
Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:19 #2
det er skriften på ikronere der er lige som og der er en mørk skygge bagved.
og det er skriften i selve windows.
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 16:29 #3
okay, vi starter lige med det grundlæggende:
Højre klik på dit skrivebord, klik på egenskaber, klik på faneblad Udseende.
1, boks: Sæt den til: Windows xp layout
2. boks: sæt den til: sølvgrå
3. boks: sæt den til: Normal

Klik på knappen Avanceret og gennemgå alle punkterne der er ( drop down pil)og sæt dem op på samme måde som på din anden pc. husk at klikk OK til sidst
Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:35 #4
oki det har jeg nu gjordt og der var ingen ting jeg kunne ændre det hele var som det skulle værre.... så det er ikke der fejlen er???
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 16:41 #5
har du checket punkterne ?
F.eks IKON som skal være: Skrifttype Tahoma - størrelse 8  og ikke aktiv i B /K ?
Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:43 #6
jeps den har jeg trækket alle sammen med bæde om det skulle værre den ene og andet..og det hele er som den gamle bærbar.
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 16:50 #7
okay, hvad har du på Faneblad Temaer ?
samme som den anden pc ?
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 16:54 #8
Klik på faneblad : Indstillinger, klik på knappen Avanceret.
DPI-indstilling: Normal størrelse 96 Dpi - anvend.
Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 16:54 #9
ja det er osse det samme.
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 17:00 #10
Faneblad: Udseende.
klik på knappen Effekter, der skal være flueben i alle - undtaget: Brug Store ikoner
1. boks: Toningseffekt
2. boks: standard
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 17:02 #11
2. boks: standard - måske bedre med Clear type, når det er en bærebar pc.
Avatar billede myheart Nybegynder
27. oktober 2004 - 17:04 #12
Yesssssss i boks 2 stod der noget andet.. ejjj hvor er det bare dejligt 1000 tak for hjælpen..
Knus Myheart
Avatar billede haverslev Novice
27. oktober 2004 - 17:07 #13
husk at lukke spørgsmålet, det gøres ved at du klikker på mit navn nedest i venstre side og klik på Accepter svar ;)