Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:02 Der er 5 kommentarer

Bestillings formular

Jeg har ikke så meget forstand på programering, men jeg mangler en bestillingsside hvor man kan bestille diverse produkter. Ud fra hver produkt skal der stå pris og man skal så kunne skrive antal og så regner den selv pris ud i bunden og der skal være en porto/fragt der standard står til 50,-. man SKAL indtaste navn, adresse, postnr, by, telefon og email.
Formularen skal så sendes via mail til mig og til den mail adresse kunden har indtastet.

Mit webhotel kan flg.:
ServerObjects-komponenter:
• AspMAIL
• AspPOP3
• AspHTTP
• AspDNS
• AspIMAGE

Dimac-komponenter:
• w3 JMail
• w3 Sockets

aspSmart-komponenter:
• aspSmartUpload

Persits Software-komponenter:
• AspUPLOAD
• AspXUpload
• AspJpeg
• AspPDF
Avatar billede agertoft Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:12 #1
Hvad er spørgsmålet? :)
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:20 #2
Det er en formular jeg kan rette til med alle de krav jeg har beskrevet ovenstående!
Avatar billede snepnet Nybegynder
27. oktober 2004 - 19:35 #3
Hej der :o)

Jeg synes ikke det virker som om du ønsker hjælp til at komme videre med programmeringsopgave - skulle du ikke have oprettet det i en opgavekategori istedet ?
(det minder mere om sådan en bestillings/betalings ting).

Og for øvrigt.... er du sikker på at du kan køre ASP.NET applikationer på dit webhotel ?
Af det du har skrevet synes jeg mere det fremgår at der er gode muligheder for at bygge ASP-sider da der er installeret en masse hjælpeklodser til den slags.
(ASP og ASP.NET har ikke så meget med hinanden at gøre).

Hvis du gerne vil have lavet noget i ASP.NET, og mangler info om hvad der kræves for at en sådan kan køre på din webserver - er du meget velkommen til at spørge.

mvh
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:50 #4
Jeg har ikke så meget styr på det, men du har nok ret i det er i den forkerte kategori, kan spørsmålet flyttes???
Avatar billede snepnet Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:11 #5
du kan lægge et svar selv og acceptere det... så opretter du det bare i den rigtige kategori bagefter.
mvh