Avatar billede pras Nybegynder
20. april 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Frontpage Server Extentions

Jeg har en NT 4.0 maskine med FSE, og IIS, og nu lige pludselig vil Frontpage Server Admin ikke arbejde sammen med IIS noget med at den ikke kan læse konfigurationen. Jeg går ud fra at FSE bare skal reinstalleres, men det tager tid. Så vis der er nogle der har nogle ideer.
/PRas
Avatar billede cybles Nybegynder
20. april 1999 - 09:42 #1
Du kan bare nøjes med at vælge custom setup når du installere frontpage og så nøjes med at lave en reinstall af din FSE.

Afinstallere først FSE og geninstallere så FSE bagefter....
Avatar billede pras Nybegynder
20. april 1999 - 09:53 #2
nu fik jeg ikke skrevet at den hoster en 10-15 domæner, og den kun laver ged i .dk domænerne, .com fungere fint

Cybles > Takker, prøver lige inden jeg ac/af
Avatar billede bug Nybegynder
04. maj 1999 - 08:26 #3
FSE - Punktet check web - plejer at rette disse ting.

/BuG\
Avatar billede pras Nybegynder
07. september 1999 - 13:06 #4
spm løst