Avatar billede ico Nybegynder
09. marts 2001 - 17:43 Der er 16 kommentarer

Hjemmeside

Hejza alle jer derude, er der ikke en eller anden som er frisk på at lave en hjemmeside til mig ?

Hilsen ICO
Avatar billede kamikaze Nybegynder
09. marts 2001 - 17:46 #1
Det kommer an på... Hvad skal den kunne?
Avatar billede top Nybegynder
09. marts 2001 - 17:47 #2
<HTML>
<HEAD><TITLE>Min første side</TITLE></HEAD>
<BODY>
<P>Hej dette er min første hjemmeside..</P>
</BODY>
</HTML>

:-))
Avatar billede top Nybegynder
09. marts 2001 - 17:48 #3
sorry - kunne ikke lige lade være...
Avatar billede bantz Nybegynder
09. marts 2001 - 17:52 #4
lol top....
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
09. marts 2001 - 17:58 #5
hmmmm.....for 250 point...blive det kun noget i kvalitet med det her:  www.savenaspert.subnet.dk

(uden flasf som er TOTALT grimt)
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
09. marts 2001 - 17:58 #6
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. marts 2001 - 17:59 #7
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. marts 2001 - 15:56 #8
savenapster sux! den er totalt latterlig efter min mening.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. marts 2001 - 15:58 #9
citat: \"vi mener at musik er et universelt sprog der burde kunne fås alle vegne gratis....

3rd man: synes du selv at det er en smart hjemmeside du har lavet?

Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
10. marts 2001 - 17:01 #10
ezzuk>>jeg loller for vildt!!!.....smart:nej.....for sjov:ja.......:)
håber det er svar nok.....og næste gang behøver du at være så uvenlig...jeg mente bare at han kunne få en der lignee en smule i designet.

sikke en SVANS du er ezzuk
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. marts 2001 - 19:51 #11
jeg kommenterede altså ikke designet, som er ok.

det er godt nok dig som er en svans, med sådan en plat hjemmeside...puha!

godt nok bruger jeg selv napster, men jeg kan bare ikke forstå at i hader metallica og sony osv., fordi de ikke vil have at folk nakker deres musik.
Avatar billede syserror Nybegynder
10. marts 2001 - 19:54 #12
Tjaaa, hvad skal den omhandle og hvor stor skal den være ?

\' SysError \'
Avatar billede cain Nybegynder
10. marts 2001 - 21:27 #13
jeg er også frisk...
Hvad skal den handle om og hvor stor skal den være...
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
11. marts 2001 - 21:36 #14
no prob ezzuk...jeg mente det nu ikke helt det med du var en...ja..., og jeg hader dem ikke...du kunne måske se \"\" disse i siderner af hader....men man har jo også sine meninger :)

Men jeg er da frisk på at lave en lille hjemmeside :)
Avatar billede coinz Nybegynder
12. marts 2001 - 20:04 #15
tjaaa.... det kan vi da godt kigge på, men det bliver ikke i flash. Du skal nok også af med lidt mere end point... men ikke nødvendigvis. det må vi lige se på...

-coinz-
Avatar billede zenex Nybegynder
04. april 2001 - 11:52 #16
En hjemmeside er et vidt begreb. Hvad skal der stå? Ér det kun design du leder efter? eller hvad med programmeringen? Skal det være ASP, PHP eller ren HTML? 250 er lige i underkanten!