Avatar billede ncp- Nybegynder
26. oktober 2004 - 23:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

wine(X) cadega

Hejsa gutter!

Jeg har det sidste stykke tid prøve at lege lidt med wine, for at teste om spil kunne køre bedre i linux (debian 2.4.26)

Har dog også fået starcraft til at fungere, dog køre det ikke optimalt.
Testede lidt frem og tilbage med color dept, opløsning osv. men får det aldrig til at køre ordenligt.

Vil wineX/cadega kunne gøre et bedre job?

Man kan købe cadega for en lille pris, dog har jeg ikke visa :(

Men måske en som har en gammel version jeg kan teste med?

Ved at man kan hente en CVS version, men synes ikke rigtig jeg kan finde rundt i det, da jeg er en forholds ny linux bruger, som bare vil lege lidt med ide'en om at spille spil i linux...

Nogen som har nogle gode forslag?

PC specs : p4 2.6 512ram
Avatar billede pham Nybegynder
27. oktober 2004 - 13:05 #1
Efter hvad jeg kan læse på Transgamings hjemmeside så virker spillet, dog med nogle enkelte fejl på Battlenet..
se her:
http://www.transgaming.com/dogamesearch.php?keywords=starcraft&search=Search&working=0&order=working

Med venlig hilsen
Anders Hansen
Avatar billede pham Nybegynder
29. oktober 2004 - 12:05 #2
Ligger et svar hvis du kunne bruge det :)