Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2004 - 23:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Artikler html

Kan man godt skrive <b>Halløj</b> Her kommer alm tekst.......

Kan man skrive det i artikler eller vil det ikke komme med? Eller hvordan fungerer det?
Avatar billede snowball Novice
26. oktober 2004 - 23:42 #1
Ja, du kan godt lave skriften fed.

Prøv og læs artiklen "Sådan skriver du artikler til Eksperten!" - http://www.eksperten.dk/artikler/109 - den svarer sikkert på mange af spøgsmålene vedr. det at skrive en artikel her på Eksperten.
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2004 - 23:44 #2
Okay super :) Lig et svar. Du burde hvert fald vide det med de artikler du har skrevet: Flot arbejde! :) Så det er egentlig ligesom en alm HTML side?
Avatar billede snowball Novice
27. oktober 2004 - 11:07 #3
Jeg har så kun skrevet 1 artikel ;)

Flere af tingene er som en alm. HTML side. Når du redigerer din artikel, så kan du i bunden af siden se hvilke HTML tags du kan bruge.
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2004 - 12:14 #4
Oki doki :) Tak for det. (Tror jeg kom til at sammenligne til  med bufferzone :) )
Avatar billede kenp Novice
27. oktober 2004 - 22:41 #5
man kan også få links til at virke ;) men man skal holde ctrl nede for at få dem til at åbne i et nyt vindue.
Avatar billede htmlkongen Novice
27. oktober 2004 - 23:47 #6
Hmm okay prøver mig frem :)