Avatar billede polles-ven Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

argosoft problemer

jeg er ved at lave en mailserver
har instaleret argosoft men kan hverken sende eller modtage mail når jeg sender får jeg en fejlmeddelelse hvor der står

Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'trofast@e-mail.dk'. Emne '', Konto: 'trofast', Server: 'localhost', Protokol: SMTP, Svar fra server: '554 User not local.  Authentication required for relay', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79

hvad gør jeg forkert
Avatar billede polles-ven Nybegynder
26. oktober 2004 - 21:33 #1
er der slet ingen der kan hjælpe
Avatar billede polles-ven Nybegynder
28. oktober 2004 - 14:25 #2
lukker
Avatar billede llRenell Nybegynder
08. januar 2010 - 22:02 #3
Hej jeg sidder med det samme problem..... har du fået det løst??