Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 16:21 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

kortbrænder

Hej kan du hjælpe mig.
siden jeg har fået en hurtig computer kan jeg ikke bruge min kortbrænder.hilsen mia.
Avatar billede kapla Nybegynder
09. marts 2001 - 16:22 #1
Hvad er en kortbrænder?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 16:23 #2
Hvilket mærke har du købt?

/per
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. marts 2001 - 16:26 #3
Givetvis en pic-brænder, hvilket gør at ? ikke er gangbart.
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 16:33 #4
Hej det er en Millenium brænder
Avatar billede parazite Nybegynder
09. marts 2001 - 16:44 #5
miadk : Husk lige, at spørgsmål som disse ikke er lovlige på eksperten.
Avatar billede smms Nybegynder
09. marts 2001 - 16:47 #6
En kortbrænder er vel ikke ulovlig i sig selv
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 16:47 #7
undskyl.mia
Avatar billede kurtj Nybegynder
09. marts 2001 - 16:59 #8
Nej, men det er måden den som regel bruges på.
Avatar billede cstern Nybegynder
09. marts 2001 - 17:39 #9
Når du skal lave dine kort til adgangskontrol, døråbnere osv med brænderen, har du så sørget for at porthastigtheden er 9600 bps? Eller kan du overhovedet ikke komme i kontakt med brænderen (programmet går i demo-mode)?
Forresten, hvorfor svarede du på dit eget spørgsmål? Har du allerede løst problemet?
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 17:39 #10
parazite >> Hvorfor er de det?
Det kommer jo helt an på hvad hun skal bruge den til! Min kortbrænder bliver kun brugt at at lave pirat kort men man kan jo også bruge dem til dør låse osv.

miadk >> Hvad skriver den? Hvad laver den af fejl?
Avatar billede parazite Nybegynder
09. marts 2001 - 17:43 #11
blood : Ved ikke helt hvorfor, men jeg har bare fået det indtryk, at de også er ulovlige - på den anden side, hvor mange bruger dem lige til at lave dørlåse på? ;o)
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 18:04 #12
parazite >> Det er skam mange der bruger dem til dørlåse tryk-baltika bruger dem i hele firmaet ca. 5000 < medarbejder. (Kun et eksempel men der er mange firmaer nok ikke så mange private)
Avatar billede cstern Nybegynder
09. marts 2001 - 18:12 #13
jeg brugte også min til parabolkort i sin tid. Men desværre virker min skål ikke mere (eller rettere der er et brud på kabelet et sted) så den sport er ophørt forlængst. Men dengang var det faktisk lovligt både at lave og bruge kortene, blot man ikke enten solgte kort med koder eller fortalte hvordan man skal programmere dem. Det er vist heller ikke så let at finde koder mere da de gamle sites alle er blevet busted efter det blev ulovligt at benytte piratkort.
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 18:22 #14
Hej den skriver invalid Fuses on Card! Check card tybe setting or
identify card.Card may not Program.
Avatar billede cstern Nybegynder
09. marts 2001 - 18:43 #15
det lyder som om kortet er defekt...
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 18:49 #16
Hej igen.Det er 2 helt nye goldcard.hilsen Mia
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 18:53 #17
Hmmm skumleren! Har du mulighed, for at få tjeket brænderen hos en ven? (For at se om den virker som om det lyder som om den er defect)
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 19:03 #18
Jo min brænder virker men bare ikke på min computer.kan det være at min computer er for hurtig det har jeg hørt om ?Mia.
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 19:06 #19
Jeg sider lige nu på en 900 Mhz og 512 ram og der virker den findt
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 19:10 #20
ja så er det ikke det.hilsen Mia.
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 19:13 #21
Det burte det ikke være. Er du sikker på at du har instaleret alt software og at programmerne virker
Avatar billede makse Nybegynder
09. marts 2001 - 19:16 #22
Et par spørgsmål.

1. Er det de rigtige goldcards eller er det de \"Grønne\" godlcards?
2. Har du valgt at køre med 9600 bps?
3. Læs evt. hjælpe filen, om Removing Code Fuses.
Avatar billede miadk Nybegynder
09. marts 2001 - 19:22 #23
jo det er de rigtige goldcard og jeg køre med 9600 bps.Mia
Avatar billede mikkelhansen Nybegynder
01. juni 2001 - 22:13 #24
Hvor Køber man en kortbrænder? Og hvad skal man købe for en? og hvad med kortene?
Avatar billede blood Nybegynder
01. juni 2001 - 22:31 #25
mikkelhansen >> Den kan køves på www.keycard.dk
Avatar billede buzzlightyear Nybegynder
18. maj 2002 - 11:09 #26
Hvem kan hjælpe mig?? Hvor kan købe en skriver/læser til magnetkort