Avatar billede zerpentor Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Refill af Epson CX5400

Hejsa, jeg har købt en Epson CX5400, har tømt de orginale patroner og købt et sæt kompatible+250ml blæk og chip resetter, men jeg kan ikke se hvor jeg skal fylde blæk i de kompatible patroner når de engang er tomme.

http://www.printerpatroner.dk/images/pr-422.jpg

linket ovenfor viser et billede af patronen.

hvis der er nogen der har forstand på genopfyldningen til denne printer beder jeg om en grundig vejledning.

på forhånd tak.

-Jeppe
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:08 #1
www.refillshoppen.dk er eksperter på det område. Såfremt du køber deres produkter er det da muligt du kan få vejledning hos dem. Vil jeg næsten tro.
Avatar billede zerpentor Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:40 #2
jeg har været verdenen rundt på nettet efter vejledninger osv, men der er åbentbar ingen der ved hvordan man gør... den eneste vejledning jeg har fundet er til de "ældre" orginal epson patroner som ikke fungerer længere siden Epson har redesignet deres patroner til at forhindre påfyldning