Avatar billede drj68 Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:01 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Bedste firma hjemmeside afstemning

Davs!
Bare en lille afstemning om, hvad i synes er den bedste firma/forretnings hjemmeside i har været inde på, med hensyn til layout, brugervenlighed, overskuelighed osv?
Avatar billede mjl Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:08 #1
;o)
Avatar billede fixxxer Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:12 #2
bliver man slået ned hvis man siger microsoft.com ? :o)
Avatar billede drj68 Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:12 #3
hehe foruden exp.dk ;)
Avatar billede drj68 Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:12 #4
nej slet ik.. den er bare meget Uoverskuelig :D
Avatar billede le_bon Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:34 #5
Prøv lige at bruge 5 min på dette site: http://www.rr.com/flash/

Læg mærke til hvor mange muligheder der er for at sætte dine egne indstillinger for sitet i "My settings" i øverste venstre hjørne.

Det er helt klar min favorit. De har formået at lave et ultra dynamisk Flashsite, på den fede måde! Det er sådan Flash skal bruges!

c",)
Avatar billede webdesigner Praktikant
26. oktober 2004 - 16:36 #6
Avatar billede le_bon Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:54 #7
www.fordvehicles.com er heller ikke værst.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:20 #8
http://www.struerkajak.com/ ... nem og hurtig at komme rundt på..
Avatar billede nfk Nybegynder
26. oktober 2004 - 22:36 #9
http://www.dunun.com/ (ved godt det ikke er en foretnings hjemmeside, men idén er god!)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. oktober 2004 - 10:52 #10
Interessant spørgsmål!

Jeg vil sige at www.google.com er en af mine absolutte favoritter, hvad angår design, usability osv.
Avatar billede drj68 Nybegynder
29. oktober 2004 - 17:47 #11
okay tak for svarene ;) hvis der er nogle der vil ha de 15 point så læg li et svar ;)

--> larsholmsgaard_dk - Jeg må sige du er skrap til det med design.. hvilken udd. har du bag dig?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. oktober 2004 - 18:07 #12
drj68 - tak! :-)

Jeg har arbejdet 4 år på reklamebureau og efterhånden et år som selvstændig. Jeg startede på en fuldstændig ligegyldig halv-grafisk og halv-akademisk uddannelse, men da jeg skulle i praktik første gang på reklamebureauet, tilbød de mig at blive dér. Resten kan du læse på My Office versionen af mit site, under Who is this. Jeg har dermed ingen specifik grafisk uddannelse, whatsoever.
Avatar billede le_bon Nybegynder
06. november 2004 - 14:19 #13
Ok, så smider jeg da et svar, så du kan få lukket.

Du har i øvrigt en masse åbne spørgsmål der godt kunne trænge til at blive lukket.

c",)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. november 2004 - 14:22 #14
www.krak.dk er forresten også i høj kurs hos mig. Lækker, enkel og intuitiv.

Jeg kaster hermed også lige et svar. :-)
Avatar billede drj68 Nybegynder
05. januar 2005 - 17:07 #15
Takker for svar! Desværre kan man dele 15 point ligeligt på 2, så nu må i ikke komme op at slås om pointsne ;0)