Avatar billede duronbro Nybegynder
26. oktober 2004 - 14:06 Der er 1 løsning

Data Form

hejså exp's,
jeg er lige gået i gang med at lave min egen hjemmeside, og under kontakt vil jeg gerne have en side hvor folk kan skrive til mig ...., man skal kunne skrive navn, Kontaktperson,firma, Adresse,Postnr.& By, Telefon, e-mail, + en lille tekst box til Yderlige kommentarer... jeg er ligeglad hvilken programmerings sprog, sålænge det virker, scripten må gerne være encrypted, men det er ikke et krav. til sidst .. data skal sendes via mail .. eller til en database .. men helst mail fordi jeg ikke kan finde ud af at oprette en database osv.
tak
Avatar billede duronbro Nybegynder
26. oktober 2004 - 23:18 #1
Har fundet en løsning på side 68 i Frontpage 2002 Skrevet af Helle Dejligbjerg :)