Avatar billede supergejl Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser statistik fra Danmark

Davs!
Jeg leder efter browser statistik fra Danmark. Dvs. hvilke browsere er mest anvendte generelt for danske internet brugere?

Jeg skal IKKE bruge:
- en counter/statistik til min hjemmeside
- tal fra 2001 eller lignende
- internationale tal/browser statistik
- din personlige hjemmesides statistik

Nogen forslag? Jeg har ikke været i stand til at støve noget op..
Avatar billede henninga Novice
27. oktober 2004 - 00:10 #1
Ikke personlige hjemmesider - jeg lægger nu et link alligevel. Så kan du jo se om det kan bruges til noget.
http://www.abmedia.dk/video/stati.htm
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:16 #2
Fandt du ud af noget ???
Avatar billede supergejl Nybegynder
02. januar 2005 - 20:30 #3
Jeg fandt lidt:
http://www.gejl.net/lasse/nyt/dansk_browser_statistik_firefox_lancering.htm

Men ikke via Eksperten. Tak for linket iøvrigt - jeg har faktisk ikke set det før idag. Af en eller anden grund har jeg ikke set dit indlæg tidligere.

(Spørgsmålet lukkes)