Avatar billede scorpio Nybegynder
09. marts 2001 - 15:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PWS og serverstall

Er der andre, foruden mig der oplever, at PWS staller efter et stykke tid, så serveren bliver utilgængelig.

Jeg kører PWS og en HERMES mailserver. Alt fungerer upåklageligt, men en gang imellem låser webserveren. Den gåe i gang igen, hvisjeg stopper den, og derefter genstarter den (altså i programmet)

Er der andre der har tilsvarende erfaringer??

Jeg skal tilføje, at nogle gange sker det et par gange på en dag, andre gange kan den stå i flere dage uden problemer.\'

Har MS måske indbygget et eller andet for at sælge IIS ???
Avatar billede skovtrold Nybegynder
10. marts 2001 - 09:42 #1
Hej. IIS er ikke længere et selvstændigt produkt, men en del af Windows 2000, så MS har ikke lavet noget bevidst for at \"ødelægge\" PWS. Men PWS er jo udelukkende lavet til hjemmebrug. Dem der arbejder professionelt afvikling af websites på Microsoft-platformen bruger jo enten IIS4 (OptionPack) på NT4 eller Windows2000 med IIS5.
Avatar billede beng Nybegynder
11. marts 2001 - 17:42 #2
Hej Scorpio
Ang dit svar på Delt internet adg! må jeg umiddelbart gi dig ret men Mr Athlon har et andet syn på sagen & jeg kan ikke helt acceptere at et så enkelt problem ikke kan løses (selvom det er Microsoft software vi bruger )*G* Hilsen BenG
Avatar billede scorpio Nybegynder
14. marts 2001 - 07:33 #3
Lukker spørgsmålet
Avatar billede scorpio Nybegynder
10. april 2001 - 08:53 #4
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg endnu ikke har fået et tilfredsstillende svar.