Avatar billede zeon Nybegynder
09. marts 2001 - 14:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS til Win ME

Hvordan får jeg IIS til WinME ???

JEg har ISS ligggende på en Win2K cd...........kan den brug ?

Avatar billede theportal Nybegynder
09. marts 2001 - 19:57 #1
Du skal bruge den fra 98cd\'en!
Avatar billede zeon Nybegynder
09. marts 2001 - 21:37 #2
Det er jo ligesomnok en PWS\'er ik ?

Den kan jeg lissom ik bruge til noget.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
10. marts 2001 - 09:38 #3
Hej. Du kan IKKE bruge IIS på Windows 9x/Me. PWS er eneste mulighed, IIS4 cd\'en vil også installere PWS hvis du kører den fra WinMe (eller NT4 Pro), og IIS5 er en så integreret del af Windows2000 at den ikke kan køre på andre platforme (det er iøvrigt også derfor den nu hedder Internet Information SERVICES...og ikke SERVER)
Avatar billede theportal Nybegynder
10. marts 2001 - 15:55 #4
Så er der ligesom ikke noget at gøre ligesom ligsom!

*lol*

Skift til 2000 hvis du vil bruge IIS!
Avatar billede zeon Nybegynder
11. marts 2001 - 02:38 #5
Fandt selv en Apache server der kan køre ASP.
Avatar billede theportal Nybegynder
11. marts 2001 - 17:12 #6
Det var jo øhm ligesom godt ligesom :) Men når man ligesom skal kode asp ligesom på en ligesom apache, så er det ligesom jo i perl :) og det er jo ligesom ikke vildt ligesom fedt!

*LOL*