Avatar billede olejac Nybegynder
09. marts 2001 - 14:19 Der er 8 kommentarer

slette uønsket program??

Jeg har downloaded et program kaldet Go!zila (en downloaddemon). Den skaber ikke andet end problemer. Og den vil ikke lade sig slette.
Har prøvet \"add/remove\"files..Hvordan pokker kommer jeg af med den??
Håber, du vil gi´dig tid til at svare...
Tak
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 14:31 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2001 - 14:34 #2
Lyder det ikke uhyggeligt?

I removed it with some difficulty.  Only later did I discover the much less obvious \"feature\" of the Download Demon--for all files you download, from *any* sites, the Demon sends details (e.g. file names and URLs) to RealNetworks/Netzip!  Surprise!

link: http://lists.tblc.org/pipermail/sis-l/2000-May/000145.html

/per
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
09. marts 2001 - 15:34 #3

Endnu et af de forbandede spyware programmer..
Real players download gør det samme.
Avatar billede ds-zim Nybegynder
09. marts 2001 - 15:42 #4
http://www.vtoy.fi/jv16/RegCleaner.exe
http://www.vtoy.fi/jv16/
---
WATCH IT !!!
Med dette program kan du optimere din reg.db. væsentligt, men PAS PÅ!
(En kammerat mente det var smart at \"prøve\" at resette samtlige hardware drivere.. $€£@ Fool)
Det er et program, der burde kunne klare dine problemer, bare sørg for
at bruge hovedet!

Cheers, Zim
Avatar billede ds-zim Nybegynder
09. marts 2001 - 15:45 #5
Besøg http://www.lavasoft.de/aaw/index.html jævnligt for at bekæmpe/undersøge spyware
Avatar billede olejac Nybegynder
09. marts 2001 - 17:38 #6
tusind tak for hjælpen...har løst problemet med at fjerne uønsket program...nu er komputren \"bare\" noget SÅ langsom...men det kan jo være fredagstravlhed på Nettet.
Go week-end
Avatar billede olejac Nybegynder
09. marts 2001 - 19:37 #7
Til alle der så beredvilligt og hurtigt hjalp mig med gode råd: tak!
Alt kører fint nu..!  Happy weekend
Avatar billede ds-zim Nybegynder
04. august 2001 - 13:10 #8
Hvis Du opper dig lidt, smidt lidt flere point & skriver stats\'ne på din box,
kan jeg godt give dig et Win98_Optimization CrashCourse