Avatar billede b-jacobsen Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til Samsung USB Floppy Disk Drive

Hej allesammen,
Der skulle vel ikke være et kvikt hoved der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en driver til en Samsung USB Floppy Disk Drive SFD-321U/HP jeg har søgt nettet igennem, men kan ikke finde noget, skal bruges til en bærbar maskine med Win2000

Håber nogen kan hjælpe, Venlig hilsen B. Jacobsen
Avatar billede nuki Nybegynder
25. oktober 2004 - 16:41 #1
Jeg søgte lidt på www.driverguide.com og fandt www.urgh.dk/SamsungSFD-321UUSBFloppy.zip

Jeg har lagt den ud på mit webhotel så du ikke behøvede at oprette en bruger på deres side. Der står den skulle virke med Windows 2000.

-Nuki
Avatar billede b-jacobsen Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:32 #2
Hej nuki, desværre den virker ikke, men tak for din hjælp
Avatar billede nuki Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:37 #3
Avatar billede nuki Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:40 #4
ups hehe det ser lige indviklet ud for at få en download igang...
Avatar billede b-jacobsen Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:52 #5
Ja jeg har været der, men som du selv siger, hvordan får man hentet den.