Avatar billede ajh Nybegynder
09. marts 2001 - 13:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

angående misbrug

Hejsa ADMIN

Hvad siger i til at oprette en kategori der hedder Misbrug under Generelt ?

Som så skulle tage sig af misbrug på eksperten... altså snydere etc...

Grunden til denne nye kategori, er at der sker så mange sjove og mærklige ting i FriDebat og derfor vil jeg nødigt afmelde mig den kategori...  Der kommer bare mange mange mange snyde-spørgsmål der og det er ..eh... en smule trælst.

Hvad siger i til det ?

med venlig hilsen og god week-end
Anja - 22 - og træt af spørgsmål ang. snydere
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2001 - 13:52 #1
Jeg tilslutter mig Anja\'s forslag. Kategorierne under \"Generelt\" bliver i høj grad \"mudrede\" af alle de anmeldelser af snyderi :)
Avatar billede snowball Novice
09. marts 2001 - 13:58 #2
Enig! Man kunne så endvidere lave så de spørgsmål der bli\'r omrettet om snyd ikke bli\'r vist i listen med Nye spørgsmål, da det efterhånden også er ved at blive en gene for at se de mange spørgsmål om snyd i listen med Nye spørgsmål!

Snowball
Avatar billede ajh Nybegynder
09. marts 2001 - 14:04 #3
snowball> det var faktisk en god ide :) .. jeg bruger godt nok ikke selv nye spørgsmåls-listen.. den for de der gør kunne det være fedt :)

Avatar billede ajh Nybegynder
09. marts 2001 - 14:04 #4
snowball> det var faktisk en god ide :) .. jeg bruger godt nok ikke selv nye spørgsmåls-listen.. den for de der gør kunne det være fedt :)

Avatar billede ajh Nybegynder
09. marts 2001 - 14:06 #5
mine hænder ryster vist.. det må de da gøre siden min besked kom to gange :) *g*
Avatar billede blood Nybegynder
09. marts 2001 - 14:07 #6
Admin har sagt dette før
Skriv til info@eksperten.dk hvis der er nogle der snyder
Avatar billede ajh Nybegynder
09. marts 2001 - 14:13 #7
blood> det hjælper jo fedt når folk ikke gør det :o)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. marts 2001 - 14:29 #8
blood, sådan er det i dag... men den løsning er ikke optimal, da man i sådan en situation kun får 2 sider af sagen. Anmelderens og admins. Kører man \"klagesager\" i en kategori, kan man få flere personers synspunkter frem. Det kan ofte være en stor fordel :)

NanoQ
Avatar billede ajh Nybegynder
12. marts 2001 - 08:08 #9
lukker da frage