Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

PocketPC og barcode/stregkodelæsning

Hejsa,

Jeg står for at skulle til at indkøbe en pocketpc og en stregkodelæser.

Umiddelbart har jeg kig på Fujitsu-Siemens' LOOX 720 og www.socketcom.com's in-hand laser/imager i deres CF-udgaver.

Er der nogen der har rodet med det og måske kender til eventuelle kompatibilitetsproblemer?
Også noget med hvordan deres SDK er at tilgå fra .Net mv

Mvh.
  Morten Nielsen
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:32 #1
Hej.

Prøv evt at kigge på nogle af symbols håndterminaler. Disse har indbygget en stregkode læser.
Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:37 #2
Det skal nok være noget pocketpc med en ekstern læser, da pocketpc'en også skal bruges i andre sammenhænge.

Men ellers tak for tippet :)
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:42 #3
Selvom at den er indbygget, kan den sagtens oxo bruges i andre sammenhænge.
Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:43 #4
har du et link til den?
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:45 #5
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:48 #6
Kig på modellen: PPT 8800 Series f.eks.
Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:52 #7
Ideen er at jeg ind imellem har brug for at læse nogle stregkoder, men for det meste skal jeg bare bruge den som alm. pocket-pc... der er Symbols lidt store... synes jeg.

Jeg er mere ude efter at hitte ud af om der er nogle der har nogle erfaringer med CompactFlash-stregkodelæsere på Fujitsu-Siemens PocketPCere.

Er det i princippet lige meget hvilket fabrikat pocketpc'en er af - så længe det fx er 2003 2nd edition?

Er SDK'et ikke understøttet i .NET?

Mv.

Mvh.
  Morten
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:55 #8
Hmm..... LAd mig bare sige at der er STOR STOR STOR forskel på hvordan og hvor godt de forskellige håndterminaler arbejder.

Ja det er rigtig nok at symbol'en er lidt større, men i forhold til en Ipaq 5500 series er der ikke så stor en forskel.

JEg kan desværre ikke hjælpe med CompactFlash og Fujitsu-Siemens PocketPCerne...
Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:56 #9
ok. Det må jeg tage med i overvejelserne! Tak for bidraget!!

Håber der er nogle andre eksperter der har rodet med min problemstilling :o)
Avatar billede rbj_fp Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:03 #10
PRøv evt oxo at oprette det samme sprøgsmål under PDA
Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:29 #11
ok. tak :o)
Avatar billede mn Nybegynder
22. februar 2005 - 13:14 #12
Hvis du giver et svar, får du points for deltagelsen. Vil gerne have lukket spørgsmålet
Avatar billede uda Praktikant
25. marts 2005 - 08:17 #13
Det største spørgsmål er det miljø du vil bruge enheden i ?
Fujitsu, HP, MAC laver alle udemærkede pocket PC'er, men de er ikke egnede hvis de skal bruges til professionelt brug. Da de ikke tåler at man taber dem, har for kort batteri tid mm.
Hvis det er til professionelt brug er prisen dog en anden og sikkert 4 doblet da mer' vil have mer'.
Som en lille professionel terminal kan jeg anbefale www.opticon.com og deres PHL-serie.
Så opgaven bør vurderes. Kontakt evt. www.draupnir.dk for gratis vurdering