Avatar billede ffanno Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Usb opdatering ?

Heysa...

jeg har et problem med mine usb stik.
hver gang jeg sætter min nye eksterne hdd til så siger den
" Denne enhed kan arbejde hurtigere." jeg har prøvet at finde nogle drivers men uden held.
mine usb driver er 5.1.2600.0
jeg har søgt på www.google.com efter driver til usb stik. og har set på www.microsoft.com men kan ikke finde nogle. :) måske er det bare mig der ikke er god til at finde drivers. men hvis i kan finde nogle må i gerne poste link :)

på forhånd Tak!.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 18:21 #1
Er du sikker på at du har tilsluttet din nye eksterne harddisk til et USB2.0-stik?

Det lyder ikke som om det er et driverproblem, sådan umiddelbart i mine ører.
Avatar billede ffanno Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:24 #2
Nope :(
så det betyder jeg skal ud og købe nyt stik :O
Avatar billede halifax Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:49 #3
Se om du har USB 1.1 Full-Speed eller USB 2.0 Hi-Speed

Gå i Enhedshåndtering, udvid (+)tegnet ud for USB Controlere og se efter om der står, (i DK ell. UK sprog)

for USB 2.0
- USB-udvidet værtscontroler  -  Enhanced Host Controller    og/eller
- USB 2.0 rod hub (device)      -  USB 2.0 Root Hub (device)

for USB 1.1
- Universal værtscontroler    -  Universal Host Controller
- Åben værtscontroler          -  Open Host Controller        og/eller
- USB rod hub (device)        -  USB Root Hub  (device)

Kilde: https://iomega-na-en.custhelp.com/cgi-bin/iomega_na_en.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=581&p_created=1072727129&p_sid=9ilIdb4h&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NzAmcF9zZWFyY2hfdGV4dD1EaWZmZXJlbmNlIFVTQiAxLjEgVVNCIDIuMCZwX3Byb2RfbHZsMT0zJnBfcHJvZF9sdmwyPTMyJnBfY2F0X2x2bDE9JnBfc2NmX2Fuc3dlcl9jYXRlZ29yeT00JnBfcGFnZT0x
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 19:33 #4
Ja, det betyder at du enten skal købe et indstikskort til din PC'er, eller opgradere din maskine med et nyt bundkort som har USB2-porte indbygget. Indstikskortsløsningen er den billigste såfremt du ikke allerede overvejer at opgradere din computer.

Et forslag til indstikskort kunne evt. være dette:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=75329
Avatar billede ffanno Nybegynder
03. december 2004 - 17:13 #5
lukket
Avatar billede halifax Nybegynder
04. december 2004 - 01:48 #6
Hvad er grunden til at der ikke komemr noget feedback fra dig?

Og hvad er din begrundelse for uden yderligere forklaring at lukke spørgsmålet (og dermed også tage point retur)?