Avatar billede hyl Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:06 Der er 1 kommentar

Problem med Doom 3

Jeg installerede for et par dage siden Doom 3, men jeg har nogle problemer. For det første har spillet det med at fryse (Stopper bare) hvert ca. 5 min. Det fryser uden af give nogen forklaring og skal så lukkes ude fra joblisten. En anden ting jeg heller ikke kan forstå er at min com ikke kan trække spillet i en bedre grafik. Den står til den laveste grafik men, det sker alligevel en gang imellen af det lagger lidt.
Jeg spiller på min bærbar Fujitsu-siemens: AMD Athlon 3400+ 1024 ram Radeon 9700 128 ram. Kan simpelt hen ikke forstå hvorfor min com ikke kan trække spillet i en bedre grafik.

Hilsen den ulykkelige ejer af DOOM 3
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
13. november 2004 - 16:21 #1
Du er godt klar over at Doom 3 er et TEMMELIG krævende spil ik ? Og sætter ret heftige krav til både grafikkort og til ram.

Jeg har G-Force4 grafikkort med 256 MB RAM på og ca. 700 MB RAM i min maskine og der kører det glat.

Så du skal have et bedre grafikkort i din bærbar og EN DEL mere RAM i ....

/Sweet1