Avatar billede kims0809 Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sitenavn? handler om multimedia til biler

Hej derude

Jeg skal have oprettet et site hvor jeg kan sælge multimedia udstyr til biler altså skærme, stereo, dvdafspiller, minipc osv, men hvad skal siden hedde altså hvad skal domænet være. Jeg har nu siddet og brainstormet længe, men er vist blevet lidt "blind" efter at have siddet så længe, med hensyn til at se hvad der er godt. Der er ikke noget der har sprunget mig direkte i øjnene, hvor jeg vidste det bare var det, men jeg har nogle stykker at vælge imellem:

autovision.dk
carmultimedia.dk
bilmultimedia.dk
bilmedia.dk
autogrej.dk
bilshoppen.dk

Det er nogle af dem, har i nogle andre forslag er i meget velkomne til at at skrive dem i får 400 point for det bedste forslag.
Avatar billede kims0809 Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:51 #1
ups kan kun give 200point.
Avatar billede bredker Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:57 #2
flere af de forslag du har er optaget
men bilmedia.dk er ledigt , og lyder fint
Avatar billede kims0809 Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:01 #3
der er ingen af dem der er optaget, jeg har lige tjekket dom hos dk-hostmaster
Avatar billede abh Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:04 #4
Ville også sige bilmedia.dk lyder godt og er kort ag nemt at huske..
Avatar billede voirsous Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:12 #5
skal det være eksklusivt, eller sådan mere drengerøvs agtigt?

autogrej.dk - lyder sådan lidt drengerøvs agtigt, ligesom som bilir.dk bilgejl.dk (har ikek tjekket).

bilmedia.dk lyder for mig eksklusivt.
Avatar billede kims0809 Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:21 #6
det skal være ekslusivt.
Avatar billede kims0809 Nybegynder
24. oktober 2004 - 18:23 #7
bilmedia syntes jeg bare ikke rammer helt på det som hedder multimedia, multimedia er jo billed og lyd integreret men hvad er media? er det ikke ting som fjernsyn, aviser osv.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
29. oktober 2004 - 17:32 #8
pimpmyride.dk

Lyder fedt, og relaterer til noget, folk kender...
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. november 2004 - 23:32 #9
bilofix.dk?
Avatar billede areon Nybegynder
24. november 2004 - 15:22 #10
Internationale forslag: advancedcar.dk, advanced-car.dk, Futurecar.dk, Future-car.dk, car4-2morrow.dk, TechCar.dk, HighTechCar.dk, Primetechcar.dk, Car4you.dk, softcar.dk, Programedcar.dk .... (kan nok finde flere hvis d er ud af den sti du tænker)

Dansk: Biltek.dk, DINbil.dk, imorgensbil.dk, ITbil.dk, softwarebil.dk, bilkompetence.dk, ReflexBiler.dk.... var sq da lettere på engelsk.. hihi

Nå håber du kan bruge noget af dette.. skriv hvis du vil have flere

Med venlig hilsen
Jack
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
08. juli 2005 - 11:18 #11
hva med ICEStyling.dk ?