Avatar billede carstenkruse Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:12 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Få msn-log sendt med email?

Hej!

Ved nogen hvordan man kan få sendt msn-logs med e-mail?

Lig gerne et link til en evt. download.

Mvh Carsten
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:26 #1
Kan du evt. uddybe dit spørgsmål lidt ?
Det er muligt jeg ikke tilhører flokken af de "skarpeste knive i skuffen", men jeg forstår overhovedet ikke hvad det er du spørger om *S*
Avatar billede abh Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:27 #2
er det chat logs du mener eller hvad .... venligst uddyb!!!
Avatar billede jpvj Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:27 #3
Han taler formodentlig om msn chat logs.

De ligger gemt som tekstfiler på klientens maskine og kan principielt let kopieres/pakkes/mailes med et simpelt script....
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:29 #4
Det var også det jeg regnede med. Men -
CITAT
Lig gerne et link til en evt. download. /CITAT  ???

Den linie undrer mig *S*
Avatar billede abh Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:32 #5
Regner med at der menes et evt. program/script/whatever der sørger for at det sker af sig selv.... eller?
Avatar billede moocher Nybegynder
24. oktober 2004 - 17:34 #6
Dine logd ligger på din harddisk.. De ligger som standars under

doukumenter\modtagne filer\en-mappe-med-dit-navn

Og så er der en txt fil for hver forskellig mail adresse du har talt med

Og så er det ikke andet end at vælge hvilke du vil sende...
Avatar billede carstenkruse Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:38 #7
Hej :)

Undskyld jeg ikke lige fik det uddybet så flot.

Men ja, det er msn chat logs, jeg gerne vil have sendt til mig automatisk.
Jeg tænkte at der måske var et program, som man kunne bruge til at få sendt alle chat-logs til min emailadresse?

Som man kan skjule helt på pc'en?

Mvh carsten
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:41 #8
Logs af dine samtaler gemmes på din egen pc, hvis du har valgt dette.
Jeg forstår vist stadig ikke helt *S*
Hvor er det du vil ha' dem sendt hen ? - du HAR dem jo *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:45 #9
Hvis du ikke har valgt at dine samtaler skal gemmes på din pc og det er de samtaler du nu gerne vil ha' fingrene i, så kan du prøve at henvende dig til vedkommende som du har haft samtalen med og der spørge om han/hun vil sende loggen til dig.
Der findes ikke et program som f.eks. kan finde dine samtaler på en server eller lignende og derefter sende dem til dig *S*
Avatar billede carstenkruse Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:28 #10
jeg tror heller ikke i forstår, hehe :)
Det er ikke min log der skal sendes... Det er en andens.

Som så skal sendes til min email.

Det har jeg hørt der skulle være programmer til?
Avatar billede abh Nybegynder
25. oktober 2004 - 22:48 #11
der findes programmer der kan overvåge computeren, f.eks. hvis man vil se hvad børnene laver på pc'en mens man er væk eller lign. men det koster jo penge.. kan ikke lige huske hvad det hedder lige nu skriver når jeg finder det
Avatar billede abh Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:05 #12
http://www.spyany.com/program/spyagent.html

og

http://solidlabs.com/net/netlogger/

begge tilbyder at sende oversigt over e-mail...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:34 #13
Få dog vedkommende fra hvem du skal modtage filen til, at vedhæfte den en mail og så sende den til dig. Sværere er det vel ikke *S*
Avatar billede abh Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:37 #14
"Som man kan skjule helt på pc'en?"

ser ud til at det skal ske helt "skjult"
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:34 #15
Jeg synes det her begynder at "lugte" lidt af hackeri - og så er jeg stået af.
Opretter - fortæl mig jeg ta'r fejl. Hvorfor "skjule" ?
Og fortæl med andre ord hvad det er du ønsker at få ud af denne tråd.
Avatar billede abh Nybegynder
26. oktober 2004 - 13:47 #16
hvis det er til brug på ens egen pc er det jo ok..... (ville nok personligt flippe ud hvis nogen overvågede mine logs!.. men..)

hvis det derimod skal bruges til at overvåge en andens pc så er det en helt anden sag!!!!
Avatar billede carstenkruse Nybegynder
26. oktober 2004 - 15:49 #17
Det er til at overvåge min datters pc... hun er noget ustyrlig med det internet!

så ingen hackeri
Avatar billede abh Nybegynder
26. oktober 2004 - 20:52 #18
skal det nødvendigvis sendes med e-mail...  der findes flere programmer som kan overvåge computere på samme netværk, men som ikke kan sende logs med e-mail

ellers kender jeg kun til de to jeg linkede til tidligere.......
Avatar billede abh Nybegynder
15. december 2004 - 19:00 #19
.....???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2006 - 09:06 #20
Du kan bare share mappen som loggen bliver gemt i og så hente dem via netværket.