Avatar billede annikal Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Træt af pop up vinduer

Hejsa.
jeg er så træt af alle de sider der popper op når jeg sidder og surfer på nettet, er der ikke et eller andet jeg kan gøre for at blive fri for det.
Man sidder og tror at man har 2 sider åben men man har 10 fordi der er poppet 8 reklamesider op.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 14:41 #1
bruge popup stopper.. findes 1000 vis af den gratis ...  se her : http://spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2004 - 14:42 #2
bruge programmet : Bayden PopupPopper  og kan downloades : http://www.bayden.com/popper/
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:04 #3
du ka os bruge googles toolbar
http://toolbar.google.com/
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:09 #4
google giver da spyware gør det ikke?

jeg bruger www.zeroads.com enormt god. men der er mange andre der skulle være bedre?
Avatar billede tgk89 Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:45 #5
opdater dit windows til service pack 2, i den ligger en ganske udemærket pop-up blokker
Avatar billede annikal Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:58 #6
jeg vil ikke opdatere til service pack 2 for min computer gik kold sidste gang jeg gjorde det, og jeg måtte installere alt igen.
Avatar billede roenving Novice
25. oktober 2004 - 03:30 #7
Brug ikke forældet M$-software !-)

-- der må være andre fejl, vhis ikke du kan benytte det eneste M$-styresystem, som ikke er decideret _fyldt_ med huller ...