Avatar billede maiken Nybegynder
09. marts 2001 - 11:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vidresalg via anden hjemmeside..hvordan?

Hejsa.
Jeg skal have lavet en site på vi2.dk som vi skal sælge erotisk matriale fra. Probelemet er bare at det erotiske matriale befinder sig på en anden site samt betaling.
Det som det hele går ud på er at vi skal ha % af alt salg som bliver lavet gennem vi2.dk men hvordan gør man det?
Uddyber gerne spørgsmålet.
Johnny
Avatar billede maiken Nybegynder
09. marts 2001 - 11:04 #1
Selvfølgelig ikke en site men et link
Avatar billede trille Nybegynder
09. marts 2001 - 11:15 #2
I bliver nødt til at lave en aftale med det andet site ...hvis de har et affiliate program.

De fleste sites er normalt meget positive overfor generering af salgsleads. Men selve salget må foregår fra deres site - der er ikke umiddelbart mulighed for at i kan følge dem ind i et fremmed site\'s betalingshus - typisk SSL/SET. Rent juridisk vil det også være en fordel for jer hvis selve købet foregår hos det andet site.

Altså - det skal være et site med et \"affiliate program\" som i nærer tillid til - i kan nemlig ikke garantere at en bruger som springer videre nødvendigvis gennemfører købet og i må derfor stole på hvormange gennemførte køb 3. parts sitet oplyser jer om.

Venligst,
Claus
Avatar billede maiken Nybegynder
09. marts 2001 - 11:23 #3
De har ikke noget affiliate program.
Hvis man nu forestiller sig at vi har et større sortiment af deres varer på vores sider og de køber noget af det. Kan det så lade sig gøre at lave noget så vi får de % som vi skal ha.
Det skal ikke være noget med bannere eller andet sjov, det skal være varer på hjemmesiden, køb og vores profit.

Johnny
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2001 - 11:43 #4
De kan have nogle ankomstsider (indkøbssider) hvor dine besøgne kommer via, og på den måde kan man også holde styr på det. Jeg går selv med ligende planer, her drejer det sig blot ikke om den form for produkter.
Avatar billede maiken Nybegynder
09. marts 2001 - 11:46 #5
Jeg skal bruge noget konkret som jeg kan arbejde videre med..
Avatar billede klas Juniormester
09. marts 2001 - 15:02 #6
Nu har i jo nok en aftale med et andet firma allerede - men ellers kan i komme med i www.eroticom.dk \'s partner program - Vi har allerede et system som kan give jer et antal %\'er af det salg som i har refferencer til :o)

Hvis du vil have mere info så kan jeg kontaktes på klas@klas.dk eller 26993510
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2001 - 17:00 #7
Smart ;o)