Avatar billede roschmann Nybegynder
23. oktober 2004 - 20:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

merging af datagrids

Jeg sidder og arbejder på en PDA applikation i C# winforms.

Jeg vil gerne have 'merged' 2 forskellige datagrids sammen til et. I det første datagrid listes statiske værdier hentet fra en xml fil og disse værdier skal ikke kunnes ændres af brugeren, de er bare til info. Det andet Datagrid skal indeholde input felter i form af textboxs og checkboxes.

1: hvordan opretter jeg et datagrid hvor jeg selv angiver hvor mange kolonner det skal indeholde og at disse kolonner skal være henholdsvis textboxes og checkboxes til at angive input?

2: hvordan merger jeg de 2 datagrids sammen eller kan det klares ved blot at anvende 1 datagrid og i det tilføje extra kolonner med input felter?

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig :-) ...skriv endelig hvis i skal bruge yderligere info ang. problemet
Avatar billede roschmann Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:49 #1
ping!
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
25. oktober 2004 - 09:19 #2
Prøv at kigge på det snepnet skrev i dit andet spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/553579
Avatar billede roschmann Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:45 #3
ok
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
26. oktober 2004 - 11:53 #4
Det skal lige siges at jeg ikke har kigget på det selv, men det kunne godt se ud som om han ved hvad det handler om.
Avatar billede roschmann Nybegynder
26. oktober 2004 - 13:48 #5
ja tak