Irriterende accept af slutbrugerlicens i MS Outlook efter opdat.
Hej
Jeg håber, at der er nogle der ved hvordan man fjerner denne irriterende accept af slutbrugerlicens i MS Outlook 2002. Den kommer hver gang MS Outlook åbnes og samtidigt åbner den et tomt word-vindue hvor man også skal acceptere denne handling. I word vinduet kan man ikke vælge noget som helst??
Dette er først kommet efter en opdatering d. 21.10.04
Log på 1 gang med Admin kontoen og accepter licensen, en alm. har så vidt jeg husker ikke rettighed til at acceptere aftalen og skrive ned i filen at den er accepteret
Jeg har på netværk været ude for at hvis Administrator ikke havde logget på og startet fx. Word eller andet Office produkt og accepteret en aftale skulle brugeren acceptere hver gang.
Det har ikke noget med den udvidet sikkerhed, som blev introduceret med Office 2003?
Der er løsningen, at man enten går i Funktioner->Makroer->Sikkerhed og nedsætter sikkerhedsniveauet eller man vælger at benytte digital signatur på alle maskiner.
Tak for alle kommentarerne, men det blev Leif der ramte plet :-)
Leif er du sød og lave et svar, så jeg kan give dig point.
Du havde ret, man skal acceptere efter opdatering i Office XP med admin rettigheder - og det havde jeg selvfølgelig glemt ;-)
Jeg kørte lige Outlook med adm. rettigheder fra alm. brugerkonto, og så var det i orden.
Venlig hilsen Bsk
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.