Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 15:33 Der er 1 kommentar

IE melder om fejl på eksperten

Jeg har oprettet dette spørgsmål for gartneren ifølge http://www.eksperten.dk/spm/553337

Jeg kan ikke se menuen hvor "opret spørgsmål" ligger i, derfor denne kommentar..

IE melder om fejl på eksperten: Linie: 339
                                Tegn: 163
                                Fejl: strengkonstanten er uafsluttet

og

                                Linie: 97
                                Tegn: 3
                                Fejl: et objekt var ventet

Er der andre der har dette problem... hvad er løsningen.
Avatar billede gartneren Nybegynder
15. november 2004 - 22:34 #1
>Sandbox
Tak for oprettelsen af spørgsmålet, åbentbart er der ingen andre der har haft problemet. Har arbejdet fra en anden maskine de sidste par uger uden problemer. Jeg har tjekket denne her PC'er flere gange her i weekenden, problemet er væk på trods af at der ingen ændringer er foretaget.  :D
Du kan vist godt lukke og slukke.