Avatar billede kodak Mester
23. oktober 2004 - 14:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

trådløst net med topcom WBR 654

jeg her anskaffet mig trådløst nætværk pro WBR 654 og har kommet til at sætte et mac filter på. Jeg har windows XP home og hved ikke hvordan jeg sletter det mac filter hver gang jeg prøver siger den atjeg skal optette forbindelse til internettet men men jeg har ikke mulighed for at oprette forbindelse til det så derfor hak jeg ikke slette den.

Hvadskal jeg gøre? hjælp
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2004 - 14:57 #1
Sorry, men der et sammentræf her !

http://www.eksperten.dk/spm/553618 og dette spm. er det samme med 2 overskrifter, har vi en dobbeltbruger ?
Avatar billede swspusy Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:01 #2
det er et tilfæde jeg kuperede en andens spørsmåd forde jeg også gærne ville have et svar også syndes jeg ham den anden ga for lidt points.
Avatar billede dmcn Praktikant
23. oktober 2004 - 15:08 #3
swspusy : Så er det sjovt, at begge brugere er brugt fra samme computer - har du en bedre forklaring?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. oktober 2004 - 15:10 #4
Naah, glem det - jeg bemærkede ikke lige, at swspusy kommenterede kodaks spørgsmål. Tal om at skyde sig selv i foden. ;)
swspusy : Du er naturligvis opmærksom på, at det kun er tilladt at have en bruger på eksperten, ikke? Du får 24 timer til selv at afmelde den ene bruger, derefter deaktiveres begge.
Avatar billede swspusy Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:24 #5
ja kodak sider ved siden af mig forde vi går på samme skole og han side på mit værelse lige nu.  vi begge har købt sådan en ruter og er kommet til at lavve samme fejl og vis i vil have vi beviser det kan vi tage et bild af os begge to ved den ene computer vor vi står med et skilt med vores bruger navn vis det er nok bevis. men vi kunne stadig godt tænke os at få et svar på vores spørsmål.
Avatar billede kodak Mester
23. oktober 2004 - 15:43 #6
ok nu er det ene lukket