Avatar billede jenslykke Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Se Lige Her...Dygtige, Modige, Forretningsbeviste, ALLE

THE MAN WITH THE PLAN..

Jeg søger personer som er villig til at indgå samarbejde i at opbygge et imperium.

Dine færdigheder: database: asp./ asp.Net php. el andet
                : design: Photoshop, flash, el andet

Har du noget du kan vise mig: måske en fordel...

Forretningsplanen er god syntes jeg selv, Men ville du syntes det samme???

Indtægtsmulighederne ½ - 1 mio. mdr. (om 1 - 2år) måske hurtigere.

Dette skal laves: Brugerforum. Affiliate  program (brugerne imellem). En Admin til at oprette "butikker". Bannerrotations program. Email admin hvori nyhedsmail udsendes: (nye butikker ellerg særlige tilbud fra nuværende)

Tid ca 1 mdr. arbejde for en dygtig person eller team.

Denne opgave er ubeskrivelig i point men 100, for at få lidt opmærsomhed :-)

Har selv Erfaring med Salg: Butiks, Opsøgende, Telemarketing, Annoncesalg m.m. B2B og salg til Privat.

Hvilke krav har du/i...

Dette er en tids Invisterring fra begge sider,

Msn: JensLykke[at]ofir.dk
Avatar billede websam Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:51 #1
Det lyder da meget interessant, men kom gerne med yderligere info omkring dine ideer og send dem til martin(@)newage.dk så skal jeg sende dig mine oplysninger tilbage.

/Martin Overgaard
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:56 #2
læs lige de regler du har accepteret da du oprettede din bruger
dette er det 3 spm om det samme på få dage , det er ikke tilladt
så luk igen
Avatar billede jenslykke Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:19 #3
Bredker: ville gerne lukke de andre da de ikke var velformuleret
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:20 #4
så læg et svar selv og accepter det , så er de lukkede
Avatar billede jenslykke Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:36 #5
det eneste folk skrev på de andre var kommentare
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:45 #6
til en anden gang , kan du bede dem du mener skal have point  , om at lægge et svar , og er der ikke noget du kan bruge , så har du jo lige prøvet hvordan du gør
bare husk at fortælle hvorfor du selv tager point tilbage , så undgår du at der er nogen der bliver sure
Avatar billede duckie2 Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:49 #7
Og du synes selv, at denne er velformuleret.

"Indtægtsmulighederne ½ - 1 mio. mdr. (om 1 - 2år) måske hurtigere."

Hvor useriøs er du egentlig JENS
Avatar billede cautoo Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:51 #8
hmm... jeg vil nok også være lidt skeptisk om millionerne.
Men jeg forstår, at du har igang i noget iværksætterting, og at man somregel går lidt stille med dørene på det område.
Det gør, at jeg ikke ved, om opgaven er noget for mig, men du må gerne sende mere info til mig.

Jeg har stor erfaring med:
- Systemer der er bygget med admindel, altså CMS styring af sider (dvs. hjemmesideegeren kan opdatere sideindholdet, uden teknisk erfaring).
- PHP med MySQL databaser.
- Systemer med brugerlogin
og mere...
(bl.a. er jeg ved at arbejde med sider, som skal have dankort, altså noget med sikkerhed).

Jeg har en del års erfaring med PHP, og det sidste år har jeg arbejdet professinelt med det.

Hvis du vil høre mere, eller se nogle referencer, kan du kontakte mig på dhellner(snabel(a))jubiimail.dk, eller hvis du har msn: dennis.ssh@computer.dk

NB: Jeg er momsregistreret (virksomhed), og betaling kan derfor foregå meget enkelt, med en regning (hvis du ellers selv er virksomhed).
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. oktober 2004 - 17:41 #9
du er velkommen til at kontakte mig på martin@designstroke.dk er lige startet op som selvstændig, og vil gerne kigge på den mere design mæssige del af projektet, hvis jeg kan få lov at høre lidt mere.
Dog er jeg også lidt skeptisk ang. dine millioner, men send en mail og lad os snakke om det.
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:30 #10
ja som de fleste der har haft størrere opgaver herinde ved ...er det ikke lige millionær man plejer at blive på det *SS*
Avatar billede triple-x Nybegynder
24. oktober 2004 - 01:38 #11
og da slet ikke mange millionær som han jo bliver hvis han regner med at tjene en million i måneden.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:01 #12
;-) synes også man har hørt den mange gange før ;-)
Avatar billede jenslykke Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:37 #13
Glæder mig til at se udkast fra folk !!!
Avatar billede websam Nybegynder
26. juli 2005 - 09:05 #14
Lukketid ?