Avatar billede a_forsmark Nybegynder
09. marts 2001 - 07:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Afspilning af *.swf flash filer

Jeg har modtaget 3 flash filer *.swf jeg har prøvet at afspille dem med Quick Time men der kommer flg. fejlmeddelse \"invalid media data was found in the movie\". Ved afspilningen i Flash5.0 kommer et tomt vindue frem! Hvordan afspiller jeg dem?
Avatar billede gnyff Nybegynder
09. marts 2001 - 07:33 #1
Skal du ikke brugeflashpalyer som man kan downlaode på macromedia\'s hjemmeside?
Avatar billede a_forsmark Nybegynder
09. marts 2001 - 07:55 #2
Det er jo den Flash5 selv bruger og der kommer kun et hvidt vindue?
Sååå.....
Avatar billede jimsim Nybegynder
09. marts 2001 - 08:06 #3
Prøv kig lidt på denne side, måske kan du bruge noget derfra: http://homepages.tig.com.au/~dkl/swf/
Avatar billede htx98i17 Professor
09. marts 2001 - 08:33 #4
macromedia flash programmet bruger *.fla - filer.
swf er dem som kan afspilles i en browser eller i en flashplayer. Prøv evt at trække din swf-fil over i et browservindue. Hvis du har plugin\'et i browseren, vil den afspille din flash...
Avatar billede egede Nybegynder
09. marts 2001 - 09:24 #5
Så vidt jeg ved kan Real Player også afspille *.fla´er
Avatar billede egede Nybegynder
09. marts 2001 - 09:26 #6
Jeg mente *.swf´er
Avatar billede autoexe.bat Nybegynder
09. marts 2001 - 10:49 #7
jamen så skal du downloade flashplayer!
www.macromedia.com/download

jeg mener ikke at andre progammer en flashprogrammer kan afspille .fla !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. marts 2001 - 12:50 #8
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. marts 2001 - 12:51 #9
Du skal have lavet en redirect hvis pluginnet ikke ekssisterer, men jeg har desværre ingen tid er på besøg i Kolding og smutter nu på bytur.
Avatar billede a_forsmark Nybegynder
09. marts 2001 - 14:09 #10
Jeg har fundet fejlen. Det var en MAC->PC fejl gennem email, men ellers tak.