Avatar billede terminator Nybegynder
09. marts 2001 - 04:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PS2-MUS

Engangimellem får jeg følgende fejlmeddelelse lige inden den er helt færdig med at boote:
Windows fandt ingen mus tilsluttet Computeren. Du kan konfigurere en nu og  bla bla bla.........
Er det en bug i 98 som jeg kører. Vel og mærke den første version, eller har min mus en fejl? Det er en Logitech Gaming Mouse.

>>>over and out<<<
Avatar billede matias Nybegynder
09. marts 2001 - 06:11 #1
har du mulighed for at afprøve med en seriel-mus i stedet for
Avatar billede terminator Nybegynder
09. marts 2001 - 07:57 #2
Nope, ikke rigtigt. Men det er oxe kun 1 gang ud af 20 at det sker.
Kanske at jeg har et dårligt stik.
Avatar billede jjdis Nybegynder
09. marts 2001 - 08:22 #3
Hvis det er en bug kan du hente opdateringen via Microsofts update side på www.microsoft.com - jeg kan ikke selv finde rundt derinde...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. marts 2001 - 11:47 #4
prøv evt. de nyeste drivere fra logitech :)
Avatar billede terminator Nybegynder
09. marts 2001 - 13:52 #5
Prøver lige at rode lidt med det..........
Avatar billede terminator Nybegynder
22. marts 2001 - 04:50 #6
Fejlen er ligesom gået i sig selv !!
Hvem skal have mine point ?? He he
Avatar billede matias Nybegynder
22. marts 2001 - 07:52 #7
dig selv....*S*
Avatar billede terminator Nybegynder
22. marts 2001 - 08:07 #8
Nemlig, da det var en fejl i min USB/PS2 Overgang, så nyt stik ! .....Problem solved !
Point til Terminator :o)