Avatar billede hrh Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Nogen Som Kender Til disse "forhandlere"

Hejsa Alle Xperter, Jeg skal anskaffe mig en Mx1000, men ved ikke hvor jeg skal bestille den fra, jeg kender ikke nogen af stederne og der er temmelig mange, hvor prisen også variere...
på dette link kan de forskellige ses : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96982&Sort=Total

Vil gerne høre om nogen af jer kender en af dem, eller kan anbefale hvor jeg skal bestille den fra
Avatar billede hexya Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:33 #1
Hvad med bare at tage den billigste "Getmore A/S" det er en godkendt butik.
http://www.e-maerket.dk/sw146.asp?URL=www.getmore.dk

Under alle omstændigheder har du jo også 14 dages returret.
Avatar billede hrh Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:34 #2
Jamen Det var også det jeg tænkte, men har hørt at nogen steder der snyder de folk. Har set i tv, at www.chippen.dk (mener jeg nok) snyder nogen kunder
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:06 #3
jeg har handlet hos HS Data Service i flere år, jeg har ikke haft problemer med dem.
Avatar billede hexya Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:28 #4
Jo, men nu har Chippen jo for det første ikke noget e-mærke og for det andet er de ikke engang forhandler på edbpriser.dk - de er måske blevet smidt ud, for de er spændt op i denne gabestok :^)
http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/

det er Getmore til gengæld ikke...
Avatar billede therevelation Nybegynder
22. oktober 2004 - 22:57 #5
det kommer lidt an på hvad du vil gå efter...hvis du vil betale de knap 100 kroner ekstra ..skal du klart vælge shg.dk A/S, deres kundeservice er upåklagelig , jeg køber næsten alt gennem dem
Avatar billede donlon Novice
24. oktober 2004 - 00:31 #6
Getmore er 100% OK, jeg har handlet der flere gange og har også brugt min "14 dages fortrydelsesret" og fået mine penge retur uden problemer.

SHG og Itbutikken har jeg også handlet hos mange gange uden problemer (returneret varer under garanti)

Hvis jeg var dig i dette tilfælde, handlede jeg hos Getmore, de er oven i købet billigst ;-)
Avatar billede hrh Nybegynder
24. oktober 2004 - 09:49 #7
Tusind Tak for Hjælpen Begge 2... Jeg Vælger at dele point's da i har 2 forskellige grundlag for jeres svar. Derfor mener jeg ikke det kun er den ene part som skal have...
:)