Avatar billede the_zyx Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Programmør PHP, MYSQL

Goddag...

Jeg søger en person, der kan lave løsninger til mig, i PHP og Mysql. Design m.m står jeg selv for!

Endnu er omfanget af løsningerne ikke helt klart, men jeg regner med at vi bare kan skrives sammen over msn, mobil osv.

Betaling foregår således, at vi aftaler en pris, for den enkelte løsning. Pengene der udbetales skal I oplyse til skattefar selv!

Prisen jeg kan tilbyde pr. løsning, er en vi i fællesskab aftaler, og kan selvfølgeligt variere en del.

Håber der er nogle unge/studerende, der har lyst til at tjene en skilling i ny og næ.

Mvh. Jacob
Avatar billede farsinsen Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:18 #1
Kan du ikke poste e-mail-adresse, hvortil henvendelse kan rettes?

- Peter
Avatar billede blach Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:30 #2
Lyder fint, du kan kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk
Avatar billede the_zyx Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:30 #3
Al henvendelse kan ske på

jacob(at)net-salg.dk
Avatar billede thb Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:41 #4
Du må godt kontakte mig på thb@tdcspace.dk eller msn: hemberg@tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede the_zyx Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:23 #5
Tak for svar!
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:40 #6
jeg har sendt en mail.
Avatar billede the_zyx Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:48 #7
Jeg har godt nok ikke fået en mail fra dig?
Voirsous

jacob(at)net-salg.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:22 #8
casperstbk - yahoo - dk, det tror jeg da, jeg har da fået svar igen :)
Avatar billede the_zyx Nybegynder
22. oktober 2004 - 21:55 #9
:)

Jeg fik først din mail kl. 19:58 ... derfor beskeden!

. Jacob
Avatar billede pehory Nybegynder
22. oktober 2004 - 23:50 #10
Har lige smidt en mail afsted
Avatar billede saucer Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:49 #11
Du kan se hvad jeg kan på www.saucer.dk og kontakte mig på info@saucer.dk hvis du finder mine løsninger brugbare.
Avatar billede the_zyx Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:15 #12
Tak for alle svar, jeg er nu i kontakt, med de personer, jeg finder bedst egnede.

Glædelig jul...
Avatar billede the_zyx Nybegynder
17. november 2005 - 09:42 #13
..