Avatar billede loonitun Juniormester
22. oktober 2004 - 18:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mediaplayer bliver grøn

hej jeg har et problem med min mediaplayer når jeg afspiller en avi fil bliver skærmen grøn og min pc bliver total sløv så musen hakker rundt på skærmen, er der nogle der ved hvad problemet er og evt. har en løsning
Avatar billede nopsen Ekspert
22. oktober 2004 - 20:35 #1
du mangler nok de rette codecs, brug DivX, Xvid og AC3-filter, så burde du kunne se alle slags avi.
hvis du har evt codec-packs installeret, så fjern dem først og installer derefter de 3 jeg nævnte.
Avatar billede johs_veje Nybegynder
22. oktober 2004 - 22:24 #2
Er du sikker på du har den nyeste mediaplayer? Ellers/og prøv og hente den her codec pack på: http://www.softpedia.com/progDownload/ACE_Mega_CoDecS_Pack-Download-6778.html.
Avatar billede loonitun Juniormester
23. oktober 2004 - 02:41 #3
ok det ville jeg prøve (også tak for tippet om codec)
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:34 #4
hvad blev resultatet?
Avatar billede loonitun Juniormester
17. januar 2005 - 16:13 #5
undskylder jeg er ikke god til at huske at svare om resultat men det virkerede selv om jeg havde codec og det nyeste (så virkede det efter at jeg geninstalleret alt)
Avatar billede nopsen Ekspert
17. januar 2005 - 18:08 #6
ok husk at lukke spørgsmålet, du kan selv lægge et svar og acceptere det, hvis du ikke kan bruge vores forslag.
Avatar billede loonitun Juniormester
19. januar 2005 - 16:29 #7
oki :D  men det villle jeg huske mange tak :D