Avatar billede 4b4 Nybegynder
22. oktober 2004 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows mediaplayer

windows mp 9 vs. mp 10 ?

forskelle / dårlige / gode ting mht opgradering til den nye player?
Avatar billede zerpentor Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:13 #2
MP9 og 10 har de samme svagheder og har de samme mangler.. jeg kan ikke se nogen forbedring i afspilning eller stabilitet. De har begge det samme statiske design og unødvendigt fyld. det eneste positive jeg umidbart kan sige om MP10 er at den har en stører progressbar imodsætning til MP9 lille bar.

Det er muligt at MP10 har flere video codecs

selv bruger jeg BSplayer som virker upåklageligt, der er ikke noget overflødigt bras med og afspiller alt uden problemer. Det eneste den ikke altid vil være med til er Microsoft .wmv filer