Avatar billede lallie Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:11 Der er 2 kommentarer

Recovery af Exchange 2003 DB'er udfra TransLog

Hjælp søges omgående.
Vi har en Exchange 2003 server, som disken er crashed på, og har medført at vi har mistet Mailstore og publicstore. Hvad vi har tilbage, er DB'er fra da vi startede serveren, og 4 GB logfiler, som DB'erne skulle kunne restores ud fra. Dette er ikke for newbies eller wannabies, men eksempelvis MSCE og eller lign.
Kontakt mig på Tlf: 29 64 67 91 hvis Du mener at kunne løse denne restore-løsning. Serveren står i nærheden af Vejle.
Avatar billede lallie Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:39 #1
Det skal lige siges at der gives GOD betaling, til den som kan afhjælpe vores exchange-problem. Evt. rejseudgifter dækkes også..!
Avatar billede lallie Nybegynder
24. februar 2006 - 19:16 #2
lukket