Avatar billede affekatz Nybegynder
22. oktober 2004 - 10:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

X++ vs C++

Jeg sider og skal programmere noget i Microsoft Axapta og dette system benytter X++. I den forbindelse ville jeg høre om der er nogen der ved om X++ og C++ er nogenlunde identiske ? Evt. hvad forskellen er
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2004 - 19:34 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
22. oktober 2004 - 19:35 #2
Umiddelbart ligner det C++/Java/C# noget i syntax, men jeg tror nu nok at du skal
betragte det som et nyt sprog.
Avatar billede affekatz Nybegynder
25. oktober 2004 - 08:29 #3
Oki .. jeg syntes ikke jeg kan finde noget dokumentation på hvordan X++ forbinder til 3. parts database eller evt. bare til microsoft sql
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2004 - 20:26 #4
ingen anelse
Avatar billede affekatz Nybegynder
26. oktober 2004 - 08:45 #5
Jeg tror nok jeg har fundet svaret et andet sted så smid lige et svar så får du pointene du har jo svaret på det jeg spurgte om :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
26. oktober 2004 - 09:26 #6
ok